Beantwoord

Pluspakket verdwenen

  • 26 August 2019
  • 11 reacties
  • 356 keer bekeken

Ik heb sinds 2011 al het pluspakket en opnamepakket. Dit kreeg ik toen gratis. In 2018 heb ik een mobiel abbonenment bij jullie gehad tot 2019 augustus. Nu heb ik geen mobiel abbonement meer bij jullie maar jullie halen ook mijn pluspakket weg. Dit had ik al in 2011 en niet extra bij mijn mobiel abbonement gekregen. Dus dit had gewoon moeten blijven bestaan. Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door PeterG 31 August 2019, 18:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dag Jean, welkom op ons forum.

Ik heb dit voor je nagekeken. Mag ik vragen hoe jij erbij komt dat het Pluspakket actief was voordat je een mobiel abonnement bij ons hebt afgenomen? Ik zie dit aan onze kant in ieder geval niet. Het Pluspakket is op 2 juni 2017 erbij gekomen als voordeel van KPN Compleet, daarvoor was deze niet actief. Ik heb voor de zekerheid ook de facturen bekeken en ook daar zie ik ze niet op terug. Kijk ik ergens verkeerd?

Ik hoor graag van je.
Dat Alex,
Ja snap ik dat je het niet kunt zien. Al mijn facturen zijn weg alleen nog van een paar maanden.
Een vreemde vraagstelling van jouw kant: "Hoe kom je erbij dat je het Pluspakket actief was.......
Ik ben ten eerste niet achterlijk. Ik heb al sinds augustus 2011 een abonnement bij jullie. Voor mijn verhuizing van januari 2017 had ik al pluspakket. Ik heb in augustus 2017 een mobiel abonnement bij jullie genomen en kreeg toen nog extra mb's. Voor het pluspakket hoefde ik het niet te doen dat had ik al. Ik dacht toen nog: zal ik dit doorgeven want anders ben ik het straks kwijt als ik stop met het mobiele abonnement maar zo goed van vertrouwen als ik ben dacht ik dat zien ze wel bij KPN als ik stop mijn mobiele abonnement. Maar helaas te goed van vertrouwen geweest. Ik ben niet op gratis dingen uit hoor en ik verzin niet dat ik dat pluspakket al had. Misschien op mijn oude adres kijken naar de facturen want ik kan die niet meer zien want dat is allemaal weggehaald in mijn account. Ik wil hiermee alleen aangeven dat ik niet zit te verzinnen dat ik pluspakket had maar laat maar zitten hoor.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Jean,

Dank voor je antwoord. Laat ik in ieder geval beginnen met aangeven dat ik zeker niet de indruk heb dat je achterlijk bent, verre van. Ik kan het echter nergens terugvinden, ook niet op je oude adres. Vind je het goed als ik even contact met je opneem?
Dag Alex,

Laten we er dan vanuit gaan dat jouw vraagstelling verkeerd overkwam :)
Helaas is contact opnemen nu niet mogelijk. Ik ben op mijn werk en moet zo weer starten.
Morgen ben van 10:00 tot 15:00 uur bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +24
Geen probleem, doen we morgen tussen 14/14:30.

Fijne werkavond gewenst. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Update voor de meelezers: Jean zojuist gesproken en opgelost.
Eerst had je het pluspakket gratis als pakketkorting. Door de komst van het mobiele abonnement heb je dat daarna gedurende die periode gratis gehad als KPN Compleet voordeel. De pakketkorting mbt pluspakket verviel hierdoor!

Door het opzeggen van de mobiel ben je niet meer Compleet. KPN wil klanten daarbij niet zomaar (weer) op kosten jagen door dan plompverloren het gratis pakket naar betaalt om te zetten. I.p. daarvan wordt het stopgezet.

Je kunt het nu gewoon zelf toevoegen via de decoder of MijnKPN tegen betaling van het pakket. Door het zelf toevoegen geef je dus a.h.w. ook meteen toestemming voor de kosten.

Dat je het voor de mobiel betaalt hebt, maakt dus nog niet dat het daarna weer betaalt verder gaat. Ofwel 'resultaten uit het verleden....' of zoiets 😉 😁

Kortom: wil je het nu wederom dan gewoon even zelf aanzetten. Alex_P kan dat ook als je toestemming geeft, maar het gaat je dus gewoon € 9,99 kosten. Je hebt 't veel sneller als je het zelf doet. 😄
Door de wijziging met het mobiele nummer als KPN Compleet pakket is helaas de optie gratis v.h. pluspakket vervallen. Tja, wijzigingen doen dat soort voordelen helaas vervallen.
@PeterG 'Yep klopt helemaal, had nooit KPN compleet moeten doen en ja ik weet hoe je het pluspakket aan en uit zet hoor.

@Alex_P wil jij mijn laatste factuur eens bekijken! Heb net met de klantenservice gebeld maar daar kwam ik er niet mee uit. Werd ik niet vrolijk van. Maar die factuur klopt van geen kanten. Kan ik jou anders morgen overdag even bellen?

Groetjes
Jeanette
Reputatie 7
Badge +24
Hi Jeanette, excuus voor de late reactie. Die factuur is inderdaad gek. Dat is ook gecorrigeerd zie ik en ik heb het nu verzocht om het tussentijds te doen zodat je niet op de volgende factuur moet wachten. Hopelijk niet al te veel blijven hangen in de minder vrolijke sferen. Mocht het nodig zijn, dan kan ik contact met je opnemen. 🙂
Hoi Alex,

Nou helemaal super opgelost.
Thanks

Groetjes
Jeanette
Reputatie 7
Badge +24
Geen enkel probleem, graag gedaan.