Beantwoord

Pluspakket verdwenen na opzegging KPN Mobiel

  • 11 October 2019
  • 4 reacties
  • 191 keer bekeken

Badge
Ik heb mobiele abonnement stopgezet en onze plus pakket is stopgezet. Wij hebben nog steeds KPN abonnement op interactieve TV, internet en huis telefoon, zijn we dan niet meer compleet?
icon

Beste antwoord door Nadia 14 October 2019, 20:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Euhm... nee.
Reputatie 7
Badge +9
In dat geval niet meer 😟
Reputatie 7

Hallo @Magdalena De Voogd-Wrega, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier een vraag stelt. Zo te zien is jouw abonnementenoverzicht van KPN gewijzigd waardoor je nu niet meer in aanmerking komt voor de voordelen van KPN Compleet.

Je komt in aanmerking voor KPN Compleet* als je één of meerdere KPN Mobiel abonnementen of een of meerdere KPN Mobiel abonnementen in combinatie met Internet, TV en/of Vast Bellen op jouw adres hebt staan.

 

KPN Compleet voordelen gelden voor abonnementen van vóór 2 september 2019. Voeg je een nieuw mobiel abonnement toe, dan kom je in aanmerking voor kpn Hussel. Hier gelden andere voordelen :)

Reputatie 3

“Voordelen”? In mijn geval zou ik met KPN Hustle alleen maar duurder uit zijn. En ja, ik weet dat KPN het anders spelt.

Reageer