Beantwoord

Pluspakket Vikings seizoen 6 afl 11 t/m 20

  • 7 May 2019
  • 10 reacties
  • 8514 keer bekeken

Ik heb de vikings serie bekeken, maar zie dat seozoen 6 er niet helemaal op staat, slechts 10 van de 20. Wanneer wordt de rest erop gezet
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 8 May 2019, 12:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @Moonn, welkom op het forum. Een mede Vikings-fan, top! De seizoenen van Vikings worden (net als bijvoorbeeld The Walking Dead) in 2 delen (A en B ) uitgezonden met meer dan 6 maanden ertussen. Dus de aflevering die jij waarschijnlijk bedoelt zijn aflevering 11 t/m 20 van seizoen 5B.

Seizoen 5A is begin deze maand toegevoegd. Het is zeker de bedoeling dat 5B ook wordt toegevoegd, alleen duurt dat nog wel een tijdje helaas...

Is er al een datum bekend qua toevoeging van Seizoen 5B?

De Ziggo conculega’s kunnen in decemberszelfs al van seizoen 6 gaan genieten..

Reputatie 7
Badge +25

Is er al een datum bekend qua toevoeging van Seizoen 5B?

De Ziggo conculega’s kunnen in decemberszelfs al van seizoen 6 gaan genieten..

Hi @theavanroon (en @Moonn). Midden december komt Vikings seizoen 5B beschikbaar bij ons!

ik hoop oprecht dat het klopt dat vanaf midden december de afleveringen 11 t/m 20 te zien zijn van seizoen 5B. Goede serie, kan niet wachtten

ik hoop oprecht dat het klopt dat vanaf midden december de afleveringen 11 t/m 20 te zien zijn van seizoen 5B. Goede serie, kan niet wachtten

en seizoen 6 wanneer wordt deze geplaats. mede omdat inderdaad je bij ziggo deze al kan gaan bekijken

Reputatie 7
Badge +25

ik hoop oprecht dat het klopt dat vanaf midden december de afleveringen 11 t/m 20 te zien zijn van seizoen 5B. Goede serie, kan niet wachtten

Ja, dat klopt… Anders zou ik het niet durven zeggen. :sweat_smile:

ik hoop oprecht dat het klopt dat vanaf midden december de afleveringen 11 t/m 20 te zien zijn van seizoen 5B. Goede serie, kan niet wachtten

en seizoen 6 wanneer wordt deze geplaats. mede omdat inderdaad je bij ziggo deze al kan gaan bekijken

Zo ver kan ik niet in de toekomst kijken, dus die moet ik je schuldig blijven.

Wanneer vikings seizoen 5 aflevering 11 t/m 20 ? 

 

@ERAMINK 

Die zijn naar verluid 2 weken geleden toch al toegevoegd? (kan het hier niet checken; geen pluspakket)

Bedankt Peter G. Inderdaad na opnieuw opstarten heb ik de afleveringen. 

Veel plezier ermee!

P.S. Seizoen 6 wordt v.a. 1 januari bij de VRT uitgezonden!
Opnemen dus; want is pas in 2021 on demand beschikbaar. Bij Netflix dan want die heeft nu de rechten. Ik verwacht het derhalve niet meer bij KPN pluspakket on demand, danwel Videoland.

Helaas is bovenstaande onjuist. Ik heb met vergist doordat er topics liepen over Vikings en Handmaid's tale. VRT zendt het 3de seizoen Handmaid's tale uit per 1 januari.