Beantwoord

Pluspakket voor Telfort abonnees gratis

  • 20 April 2019
  • 30 reacties
  • 2436 keer bekeken

KPN biedt m.i.v. mei het Pluspakket gratis aan voor abonnees die een Telfort mobiel abonnement hebben en verwijst voor meer informatie naar de site.
Hoe dit geregeld kan worden vind ik echter nergens terug.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 April 2019, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Daar is inderdaad nog niet veel over bekend hoe dit in de praktijk wordt uitgevoerd.
Heb je hier via email bericht van gekregen?

Ik vermoed dat de procedure pas per 1 mei te vinden is in de Mijn KPN omgeving.
Hier nog niet en Hier ook niet.
Reputatie 7
Wat??!!
Kreeg je bij Telfort geen zenderpakket gratis als je ook een mobiel abonnement bij Telfort had afgenomen?
Bij KPN is dat al sinds jaar en dag zo, snap je nu dat de budget provider niet voor iedereen "budget" is. Wij zouden bij Telfort zelfs duurder uit zijn dan nu bij KPN.

Bij KPN regel je het gratis zenderpakket via mijnKPN.

@wjb dat is bij Telfort niet anders naast dubbele data.

Deze klant wil volgens de gepubliceerde berichten gebruik gaan maken van KPN compleet of Telfort Combivoordeel met het combineren van een abonnement bij Telfort in dit geval mobiel en Thuis van KPN. Dit zonder het Telfort abonnement naar een duurder KPN variant om te zetten.

Zoals hier beloofd
Ik heb Telfort mobiel en KPN vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Ja, we starten in april met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.
Ik heb inderdaad KPN Alles-in-1 ; bij de mail over tariefswijziging wordt aangegeven dat wanneer je een mobiel telfort abonnement hebt je het pluspakket van KPN gratis geleverd krijgt. Afwachten of er meer info van KPN komt …..
Enkel het pluspakket geen dubbele data bij Telfort krijg je dubbele data met 2 mobiele abonnementen op 1 adres dat pluspakket is mooi meegenomen indien er maar 1 mobiele abonnement is. Ik ben dan wel benieuwd of je naar dat topic werdt verwezen of de algemene site?
Reputatie 7
@wjb dat is bij Telfort niet anders naast dubbele data.
Dus geen "gratis" zenderpakket en geen €5,- per maand korting op je mobiele abonnement?
Dan is de "budget" provider Telfort al snel duurder dan KPN. Kijk eens goed wat je geabboneerd hebt en wat hetzelfde zou kosten bij KPN als je de voordelen van KPN Compleet zou meerekenen.
Voorbeeld:
Wil je het Pluspakket of FOX Sports pakket, heb je twee mobiele abonnementen en wil je 200Mbps Internet dan krijg je bij KPN dus €27,50 per maand "korting" t.o.v. Telfort.
- 2x €5,- korting op de mobiele abonnementen
- €9,99 korting voor het Pluspakket of FOX Sports pakket
- €7,51 lagere prijs voor de 200Mbps snelheidsverhoging (€4,99 i.p.v. €12,50)

Bekijk dus altijd het geheel en niet de individuele onderdelen.
Je zou dan nog wel eens verrrast kunnen worden over welke provider nu eigenlijk voordeliger is.
Overigens is dat ook waarom ik mijn mobiele telefonie bij T-Mobile heb ondergebracht, dat is voor ons als gezin voordeliger.
Reputatie 7
Enkel het pluspakket geen dubbele data bij Telfort krijg je dubbele data met 2 mobiele abonnementen op 1 adres dat pluspakket is mooi meegenomen indien er maar 1 mobiele abonnement is.
Ik neem aan dat dat pluspakket toegevoegd wordt aan je Combivoordeel en dat je dubbele data, net als bij KPN Compleet dus gewoon van toepassing blijft.
Overigens krijg je bij KPN Compleet ook bij één mobiel abonnement al verdubbeling van de data.
@wjb op de 5 euro korting na voor een mobiel abonnement is alles gelijk. Alle KPN mobiel abonnementen zijn in kosten 5 euro duurder dus ook met de Compleet korting ben je bij KPN op centen nivo duurder uit.

Bij Telfort krijg je inderdaad ook dubbele data met thuis en 1 mobiel op hetzelfde adres..
Het verschil is de korting bij Telfort kan je €5,00 op je Thuis factuur kiezen.
Zie de link in het eerdere bericht. Standaard dubbele data als je Thuis en mobiel combineert of mobiel en mobiel, daarnaast 5,00 korting op de thuisfactuur of het Pluspakket of Foxsports deze laatste 2 alleen als je Thuis hebt.

Deze klanten hebben met de producten bij de twee providers 'nog' geen recht op dubbele data.

Je hebt gelijk met naar het geheel kijken heb je die extra snelheid niet nodig wegen de hogere maandlasten niet op anders kan het wel lonen zeker gezien het grotere basis tv pakket bij KPN. Blijft staan dat KPN de hoogste prijzen heeft voor mobiel. Zelfs met de compleet korting.
Telfort.

Waar KPN op scoort is meer minuten en hogere databundels. Wel tegen hogere bedragen zelfs met de compleet korting.

Reputatie 7
Die abonnementen ontlopen elkaar vandaag de dag vrijwel niets meer.

Bij T-Mobile heb je voor hetzelfde geld iets minder data met onbeperkt bellen of voor €20,- onbeperkt bellen met iets meer data waarbij je je ook nog eens geen zorgen hoeft te maken als je de hele dag Spotify aan hebt staan. 😉



Overigens is T-Mobile voor ons veel voordeliger omdat wij als gezin nog het T-Mobile samen voordeel hebben waarbij we onderling gratis bellen, ook met een T-Mobile pre-paid kaartje.
Helaas is dat laatste niet meer mogelijk met nieuwe abonnementen, maar voor de bestaande abonnementen en verlengingen daarop blijft dit voordeel (voorlopig) nog gehandhaafd.
Wij hebben drie pre-paid kaartjes waar we anders tesamen tennmiste €24,- per maand voor kwijt zouden zijn.
Maar goed wat je aandroeg dat is goed maar de keuze van de klant.
Nu gaat het specifiek om wanneer worden de gedane beloftes in de praktijk gebracht dat is de vraag de rest is aanvullend en niet geheel terzake.

Bij Telfort kreeg onlangs een klant het aanbod zijn mobiel ook bij KPN onder te brengen om zo Compleet te worden wat tegen de gedane belofte in gaat.

Wat hier geschreven wordt :
Op jouw adres staat zowel een KPN als een Telfort abonnement geregistreerd. Je krijgt dit aanbod omdat het voor jou mogelijk voordeliger is om met je Telfort abonnement over te stappen naar KPN.

Vanaf 1 mei moet daar dus het nieuwe aanbod van het Pluspakket staan.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Cathrienus, goede vraag! Op dit moment kan je het nog niet aanvragen, zodra dit wel kan, zullen we dat op de website en het forum laten weten! Nog even geduld dus 🙂.
KPN heeft het geregeld. Pluspakket is nu voor Telfort abonnees beschikbaar. Top!
Reputatie 6
Badge +4
Wat ik begrepen heb is dat je telfort mobiel niet meer kunt verlengen. Dus als mijn huidige telfort abonnement afloopt zal ik of naar KPN of een andere provider moeten overstappen. IK neem aan dat als je naar KPN Mobiel overstapt je gratis pluspakket ook vervalt. In mijn geval zou dat eind oktober zijn.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @TMG1961, ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Als je toch bij Telfort mobiel + KPN vast een gratis pluspakket krijgt en vervolgens ga je naar KPN mobiel + KPN vast, dan behoud je natuurlijk je gratis pluspakket. Wel zul je je dan opnieuw aan moeten melden voor KPN Compleet. Je gaat daar niet automatisch naar over. Of begrijp ik je nu niet goed? Als jij op dit moment vaste diensten van Telfort hebt en je mobiele abonnement gaat naar KPN, dan vervalt inderdaad je gratis pluspakket. Je behoudt dan wel je 5 euro korting op het mobiele abonnement.
Reputatie 6
Badge +4
IK heb momenteel tv/internet basis via KPN en mobiel abo via Telfort. Bij KPN compleet heb ik me niet aangemeld. Geen idee wat dat inhoud. Per 29 oktober loopt mijn telfort mobiel abonnement af. Wist niet dat je als je tv, internet en mobiel bij kpn hebt je dan ook gratis pluspakket hebt.
Reputatie 7
Badge +30
Dan is dat juist heel goed nieuws voor je! Bij een KPN Internet+TV en een KPN mobiel abonnement krijg je:
  • Gratis Onbeperkt Onderling bellen
  • Dubbele data/minuten/sms
  • 5 euro korting op je mobiele abonnement
  • een gratis zenderpakket naar keuze
  • MB's delen (als je meer dan één mobiel abonnement hebt).
En niet maar één van bovenstaande, maar allemaal! Voor meer info kijk vooral even op de Compleet pagina op onze website of vraag het hier gerust!
Wat ik begrepen heb is dat je telfort mobiel niet meer kunt verlengen. Dus als mijn huidige telfort abonnement afloopt zal ik of naar KPN of een andere provider moeten overstappen. IK neem aan dat als je naar KPN Mobiel overstapt je gratis pluspakket ook vervalt. In mijn geval zou dat eind oktober zijn.
Ik weet niet hoe of waar je dat gelezen hebt op dit moment kan je nog steeds bij Telfort mobiele abonnementen verlengen. Dat zal in de toekomst mogelijk stoppen daar is nu nog geen sprake van.

De Mb's delen en onderling bellen maakt KPN interessant. Zeker als je al tv en internet van KPN hebt kan het gunstig zijn te switchen.
Reputatie 6
Badge +4

Wat ik begrepen heb is dat je telfort mobiel niet meer kunt verlengen. Dus als mijn huidige telfort abonnement afloopt zal ik of naar KPN of een andere provider moeten overstappen. IK neem aan dat als je naar KPN Mobiel overstapt je gratis pluspakket ook vervalt. In mijn geval zou dat eind oktober zijn.Ik weet niet hoe of waar je dat gelezen hebt op dit moment kan je nog steeds bij Telfort mobiele abonnementen verlengen. Dat zal in de toekomst mogelijk stoppen daar is nu nog geen sprake van.

De Mb's delen en onderling bellen maakt KPN interessant. Zeker als je al tv en internet van KPN hebt kan het gunstig zijn te switchen.


Ik werd vorige week gebeld ivm eventuele overstap naar KPN mobiel en toen werd me gezegd dat ik niet meer kon verlengen als mijn contract afloopt op 29 okt. Kan pas vanaf 29 juni verlengen of overstappen en nadat kpn me van de week nog eens gebeld had ivm overstappen nogmaals aangegeven dat dit nog niet ging. Ze zouden nu rond 1 juli bellen.
Een dergelijk gerucht of terloopse opmerking stond op het Telfort forum ook en werdt niet officieel bevestigd. Deze opmerking kwam notabene van een Telfort Moderator. Waar rook is, is vuur dus zal er wel een grote kern van waarheid in zitten echter willen ze dit nog niet officieel naar buiten brengen.

Ik kan zelf ook vanaf die periode verlengen, dus ik ben heel benieuwd hoe het er in oktober voor staat.

KPN compleet is fijn echter het neemt niet weg dat er goedkopere mobiele providers zijn. Het TV pakket is leuk maar als deze zenders iemand niet aanspreken heb je daar niet veel aan. Het zou fijn zijn als je de keuze kreeg tussen 1 van de 2 zenderpakketten of als deze je niet aanspreken het opname pakket.
Of zoals Telfort het doet € 5,00 korting op de thuisinternet factuur. De korting op mobiele abonnementen heeft Telfort niet nodig deze zijn standaard goedkoper dan de KPN varianten.
Reputatie 6
Badge +4
Het gratis pluspakket zal voor mij echt niet doorslaggevend zijn of ik KPN Mobiel neem. Ik bel niet echt veel en data verbruik is ook niet veel. KPN is zeker niet de goedkoopste aanbieder. Ik heb nog de tijd tot eind september om over te stappen naar een andere aanbieder of eventueel indien nog mogelijk te verlengen bij Telfort. KPN zal toch echt met een heel goed aanbod moeten komen om me over de streep te trekken. Een gratis pakket zal het hem echt niet gaan doen, alle zenders die ik kijk zitten in het pakket wat ik standaard al af neem.
@TMG1961 voor de volledigheid en de besluitvorming als er op dit moment 2 Telfort mobiele abonnementen in gebruik zijn op 1 adres kom je ook voor data verdubbeling in aanmerking, sms is bij Telfort standaard onbeperkt, enkel de verdubbeling van de belminuten is ons ontnomen, wat door het meenemen van het tegoed gedurende 3 maanden weer niet opvalt, zeker als je weinig belt.

Als je dan al weinig belt of van data gebruik maakt en je alleen onderling regelmatig belt dan ben je verhoudings gewijs voor dat "gratis" onderling bellen nog veel kwijt.

Ten slotte als de prijs je bevalt hoef je niet te verlengen en laat je jou abonnement als sim only doorgaan afhankelijk van de situatie in oktober moet volgens de nu bekende info er niks veranderen voor Telfort klanten. Wat daar dan wel of niet van uitkomt is koffiedik kijken.
Reputatie 6
Badge +4
@Galdor68 Ik zal of overstappen of verlengen. Het huidige abonnement bij Telfort is goed maar heb na wat veranderingen gewoon te veel belminuten en data. Momenteel heb ik er door het meenemen van tegoed gedurende 3 maanden iedere maand 1200 belminuten en 12GB aan data. Ik bel de meeste maanden nog niet eens 50 minuten en data verbruik ik gemiddeld 1,5 gb en dat is dan ook nog omdat ik vaak de apps update via mobiel internet ipv wifi, anders had ik nog geen 100 mb per maand.
Als je hoog bent gestart zal je dat lastig via Mijn Telfort naar beneden kunnen bijstellen als dat al goedkoper uit pakt.

Je zit in hetzelfde schuitje waar ik in zit. De kleinste bundels zowel van KPN als Telfort zijn voor ons te groot, daarmee eigenlijk te duur. Er zal toch echt een bundel voor de echte kleinverbruiker bij moeten komen. Daar heb ik op het Telfort forum ook vaak genoeg op gewezen.
Reputatie 7
Als je nu meer dan €14,- per maand betaalt voor jouw huidige mobiele abonnement van Telfort, dan is het verstandig om over te stappen.


En als je twee of meer mobiele abonnementen hebt waaarmee je niet veel belt dan zijn er natuurlijk ook andere alternatieven.

Ja maar niet speciaal naar KPN ook dan krijgt hij/zij meer dan nodig daar gaat het juist om.
De maandlasten gaan mischien omlaag dat is alles. Het blijft kapitaal vernietiging als het niet wordt verbruikt.

Een all in one bundel kan en zal dan gunstiger zijn.