Beantwoord

Pluspakket voor Telfort abonnees gratis

  • 20 April 2019
  • 30 reacties
  • 2436 keer bekeken

KPN biedt m.i.v. mei het Pluspakket gratis aan voor abonnees die een Telfort mobiel abonnement hebben en verwijst voor meer informatie naar de site.
Hoe dit geregeld kan worden vind ik echter nergens terug.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 April 2019, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 6
Badge +4
IK betaal momenteel voor 400 belminuten en 4GB aan data 17,74 per maand. Ik heb momenteel met nog 11 dagen te gaan in de huidige factuurmaand 8 minuten gebeld die van mijn 1200 minuten van deze maand afgaan. Heb er dus nog 1192 over. Data verbruik is 1,4GB maar ook alleen maar door updaten van de apps.

Dus zoals Galdor68 al aangeeft is het gewoon kapitaal vernietiging, iedere maand gooi ik in eigenlijk meer weg aan belminuten en data dan dit ik verbruik. Maandelijks meer dan 300 minuten en ruim 2-2,5GB aan data.
Reputatie 7
Het blijft kapitaal vernietiging als het niet wordt verbruikt.
Dat is natuurlijk niet het geval. Een beetje vreemde blik op het geheel.
Ik neem aan dat je ook niet elke avond de hele avond de televisie aan hebt staan omdat het anders "kapitaal vernietiging" is?
Dat KPN een ondergrens van 2GB hanteert voor de databundels is zeer waarschijnlijk gebaseerd op de gemiddelde vraag vanuit de consument. Ik kan me heel goed voorstellen dat er relatief maar weinig consumenten zijn die een kleinere databundel zouden willen afnemen.
Reputatie 7
IK betaal momenteel voor 400 belminuten en 4GB aan data 17,74 per maand. Ik heb momenteel met nog 11 dagen te gaan in de huidige factuurmaand 8 minuten gebeld die van mijn 1200 minuten van deze maand afgaan. Heb er dus nog 1192 over. Data verbruik is 1,4GB maar ook alleen maar door updaten van de apps.
Je geeft dus gewoon teveel uit aan jouw Telfort abonnement en het is mijns inziens dan ook zeer verstandig om een nieuw abonnement aan te gaan.
Wil je het Pluspakket of het FOX Sports Eredivisie pakket, switch dan naar KPN en je bespaart €3,74 per maand t.o.v. jouw huidige Telfort abonnement. Je krijgt daarbij dan ook het Pluspakket of FOX Sports Eredivisie pakket "gratis".
Heb je geen behoefte aan het Pluspakket of het FOX Sports Eredivisie pakket, ga dan voor T-Mobile en bespaar per maand bij één abonnement €5,74 en bij meerdere abonnementen zelfs €8,24 per abonnement.
Uiteraard kan je ook nog goedkoper bij hollands nieuwe terecht, maar ik heb wel zo mijn bedenkingen bij de kwaliteit van het netwerk en het service apparaat van die organisatie.
Reputatie 7
Badge +30
Het is nooit verkeerd om om je heen te kijken natuurlijk. Ik zou zelf willen adviseren om rond die tijd nog een contact op te nemen met ons en/of Telfort. Mochten er nog veranderingen optreden, dan heeft het niet zo'n zin om je nu al zo goed voor te bereiden hierop 😉. Mocht je willen dat we contact opnemen met je, laat je het hier dan t.z.t. weten?
Zo slecht is het Vodafoon netwerk niet meer vergeleken met een paar jaar terug.
Daar hoeft je het niet heel sterk meer op te baseren

@wjb het voelt aan als kapitaal vernietiging is het zo beter verwoord.
Ook bij een all in one zal je nooit altijd alles verbruiken. Je betaalt uiteraard voor het gebruiken maken van het netwerk. Het is maar hoe je er verder tegen aan kijkt een eerder gevoerde discussie zie je het als vooraf betaald en ingekocht dus recht om alles op te maken wat je niet opmaakt gooi je weg. Een half brood die uitgedroogd is gekocht en betaald.

Wat de data betreft alsof iedereen overal een data verbinding gebruikt of nodig heeft.
Mischien klanten die constant spotify luisteren of filmpjes kijken. Ik kan me juist heel goed voorstellen dat een kleinere groep grootverbruikers het doen lijken dat de gemiddelde vraag hoog ligt.

Het is gewoon idioot dat er niks meer is voor klanten die aan minder genoeg hebben hoe klein die groep ook is. Het enige andere alternatief is prepaid met alle nadelen die daar aan kleven.


De vraagsteller gaf in een eerder bericht aan dat het verbruik eerder anders was dan nu. In dat geval is elke kleinere bundel al goedkoper ongeacht de provider.