Beantwoord

Pluspakket wisselen

  • 2 August 2019
  • 15 reacties
  • 1776 keer bekeken

Ik heb het erotiek pluspakket gratis nu wil ik graag wisselen naar voetbal hoe doe.ik dat kom er niet uit
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 August 2019, 10:15

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Edje3008

Log in met MijnKPN ga naar "Produkten" en dan naar: "U bent compleet."


Daarna klik je op wijzigen:


En klik je op het rondje van Fox Sports Eredivisie, en daarna op wijzigen:


Dan heb je gewisseld, het kan een paar minuten duren voordat het in het systeem is verwerkt.
Het kan soms dat je daarvoor even de TV ontvanger achterop uit moet zetten, en daarna weer aan.

Ik hoop je zo genoeg info hebt gegeven. Mocht het niet lukken, laat het even weten.
Als ik producten kies zie ik alleen mn adres met daaronder thuis
Reputatie 7
Badge +28
Kan het niet via jouw ontvanger?:

Hoe zet ik met Interactieve TV zenderpakketten aan- en uit

  1. Ga in het menu naar ‘Mijn Service’
  2. Druk op Zenderpakketten
Kies jouw zenderpakket. Je bevestigt je keuze met je pincode.

Ik denk dat het erotiek-pakket uitzetten en het voetbalpakket aanzetten twee aparte handelingen zijn.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Edje3008, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het wijzigen van het gratis zenderpakket via KPN Compleet, zou moeten lukken via MijnKPN of de tv-ontvanger. Heb je allebei de bovenstaande opties al geprobeerd? En allebei werken ze niet? Dan help ik je graag verder! Zou je dan jouw Forum profiel willen voorzien van in ieder geval je naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb het erotiek pluspakket gratis nu wil ik graag wisselen naar voetbal hoe doe.ik dat kom er niet uit
Erotiek pluspakket gratis? 🤔 Ik denk dat dit het Pluspakket en Films en series On Demand zijn. 😉 Erotiekpakket is nooit gratis geweest.
Als ik producten kies zie ik alleen mn adres met daaronder thuis
Als je het blokje 'u bent compleet' niet ziet, dan heb je helemaal geen KPN Compleet en dus ook geen gratis zenderpakket.

Je kunt een gewenst pakket activeren door te klikken op 'je adres met daaronder Thuis'.
Dan middelste kolom Extra opties onderaan opties wijzigen of toevoegen.

Klik op balkje Televisie.
Daar zie je de pakketten die je afneemt en die je nog kunt nemen. Met de prijzen! (want ik vermoed zo maar dat je helemaal geen KPN Compleet hebt aangezien je dat in MijnKPN niet ziet)
Hoe.kan t dan dat ik wel gratis pluspakket heb1
Hoe.kan t dan dat ik wel gratis pluspakket heb1
Geen idee. Je omschrijving geeft dat je geen KPN Compleet hebt en dus geen gratis pakket.
Je hebt wel een (of meer) mobiele abonnementen bij KPN?

Voor de KPN moderator Susan, die hier al is, is het handig je gegevens in te vullen. Doe dit in de forumprofiel pagina. De gegevens in deze pagina zijn niet openbaar in te zien. Na invullen onderaan opslaan.

Zij kan dan inzien wat er is en het zelfs evt. voor je aanpassen.
Goedemiddag @Edje3008, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het wijzigen van het gratis zenderpakket via KPN Compleet, zou moeten lukken via MijnKPN of de tv-ontvanger. Heb je allebei de bovenstaande opties al geprobeerd? En allebei werken ze niet? Dan help ik je graag verder! Zou je dan jouw Forum profiel willen voorzien van in ieder geval je naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je verder!

Beste Susan
Ik heb de gegevens ingevuld

EEdward
Reputatie 7
Badge +21
@Edje3008, dankjewel. Jij hebt een gratis Pluspakket omdat jouw mobiele abonnement bij Telfort zit. Dan krijg je dit voordeel ook! 🙂 Echter krijg ik een foutmelding nu in het pakket wil omwisselen voor Fox Sports. Ik heb een ticket aangemaakt zodat hiernaar gekeken wordt en het zo snel mogelijk omgezet wordt!
Heel fijn dat je dat gedaan hebt ik wacht het rustig af...wist niet dat je van kpn was haha dacht gewoon een andere forum bezoeker...excuses voor.mn ongeduld
Hij is aangepast!
Waar vind.ik nu fox sport eredivisie
In het pakket bij KPN zitten nu alle 6 de zenders. De kanalen van Fox Sports zitten op

221 Fox Sports 1 eredivisie
222 Fox Sports 2 eredivisie
223 Fox Sports 3 eredivisie
224 Fox Sports 4 international
225 Fox Sports 5 international
226 Fox Sports 6 international
Reputatie 7
Badge +21
Hij is aangepast!

Top dat het zo snel gegaan is! Heb je nog kunnen genieten van een aantal wedstrijden? 🙂 In ieder geval veel plezier ermee!
Helaas mn cluppie Ajax gemist verder wel wat gezien heerlijkkkk

Reageer