Poll: Moet FOX blijven?

  • 10 April 2019
  • 79 reacties
  • 5307 keer bekeken

Reputatie 7

Admin (24-5-2019): Goed nieuws! FOX blijft bij KPN :)

Zie ook het zenderwijzigingen topic


Moet FOX blijven?


79 reacties

Het mag van mij best blijven en ik zou ze ook niet missen FOX kijk ik heel zelden 24 kitchen idem.
FOX heeft het sowieso in Nederland nooit goed gedaan ja, 24 Kitchen wel maar,dat was nog in de tijd van Rudolf van Veen. Sinds Rudolf weg is gegaan en iedereen weet waarom is die zender echt behoorlijk achteruit gegaan en dat komt omdat het onderdeel van FOX is geworden. FOX vraagt nu de hoofdprijs en logisch dat KPN zegt maar, dit gaan wij niet betalen dat is niet eerlijk tegenover onze klanten. Ik denk dat net zoals met de Eredivisie soap van paar jaar terug uiteindelijk ook wel weer goed komt en die zenders gewoon weer te zien zijn,want het draait nog altijd om de kijkcijfers .
Maar vanwege de belachelijk hoge vergoedingen die Fox/Disney en trouwens ook andere zendergroepen vragen voor hun Betaal-TV-zenders.

Deze hele situatie is een klassiek voorbeeld van Hij zegt A en zij zeggen B zonder concrete cijfers kunnen we daar niks over zeggen.
Heb bij FOX en NAT GEO ja gestemd.
Word hier zeer veel naar gekeken.
Vind het belachelijk dat het verwijderd wordt maar ook dat er bar weinig voor terug komt wat kwalitatief net zo goed is of zelfs beter.

Wij zijn erg teleurgesteld.
Reputatie 5
Dat er misschien (want niemand weet hoeveel!!) belachelijke doorgiftevergoedingen gevraagd worden, dat kan zijn. Maar wat iedereen blijkbaar vergeet dat iedereen in NL die belasting betaald, daar 1,1% van af staat om dat vermolmde linkse politieke NPO overeind te houden (die belasting is gekomen omdat kijk- en luistergeld werd "afgeschaft"). Reken maar eens uit wat dat kost en dan durft de NPO ook nog een doorgiftevergoeding te vragen!
Reputatie 7
Maar wat iedereen blijkbaar vergeet dat iedereen in NL die belasting betaald, daar 1,1% van af staat om dat vermolmde linkse politieke NPO overeind te houden (die belasting is gekomen omdat kijk- en luistergeld werd "afgeschaft"). Reken maar eens uit wat dat kost en dan durft de NPO ook nog een doorgiftevergoeding te vragen!
Het is wel zo eerlijk om ook te vermelden dat die 1,1% alleen over de 1e belastingschijf betaald wordt. Zo draag je maandelijks zo'n €12,- bij aan de publieke omroep.
Reputatie 5
Nou ja, rekenen is ook een kunst:

Bron belastingdienst tarieven 2019:
Tabel inkomstenbelasting 2019
Belastingschijf Belastbaar inkomen Percentage
1 t/m € 20.384 36,65%
2 Vanaf € 20.385 t/m € 34.300 38,10%
3 Vanaf € 34.301 t/m € 68.507 38,10%
4 Vanaf € 68.508 51,75%

De NL'er die meer dan €20.000 verdient betaalt dus wel iets meer dan €12 p/m (ong €20 dus....)
Reputatie 5
En voor ik het vergeet, twee-verdieners betalen dit dus per persoon!
als fox tv en nat geo weg gaan bij kpn ga ik overstappen naar ziggo ook mobiel belachelijk meer betalen en steeds minder zenders schaam je kpn
En voor ik het vergeet, twee-verdieners betalen dit dus per persoon!
Elk werkend belasting betalend gezinslid!!
Reputatie 7
Badge +22
Als je TV totaal, een roddel en achterklap medium op de Nederlandse tv wereld als bron noemt dan kan ik dat echt niet serieus noemen.
Zeg dat nou niet @Giant2000, want ook hun kijken mee op het forum, maar ze reageren hier nooit! 😂
Na 6 jaar met veel plezier bij KPN gezeten te hebben ga ik nu toch serieus nadenken om over te stappen.waar blijft toch de vrije keuze?
FOX moet zeker blijven!
Dat FOX niet goed bekeken zou worden lijkt me onzin.
Deze zender heeft veel goede en nieuwe series in tegenstelling tot de vaak oude meuk op andere zenders.
TV kijken is met alle eindeloze herhalingen en de idiote hoeveelheid reclame sowieso al vrij waardeloos, en word op deze manier nog slechter.
Naar mijn mening is het zo niet meer de moeite en het geld waard...
Dus vooral doorgaan met prijsverhogingen en schrappen van zenders... Hard op weg om TV overbodig te maken.
Badge +12
Zeker blijven! Te veel series die ik leuk vind. Meer betalen voor veel minder is niet aan mij besteed..
Ik overweeg dus om over te stappen of in ieder geval tv elders af te gaan nemen.
Nog nooit naar gekeken (ook niet naar Fox sport trouwens). Heb ze zelfs geblokkeerd in de zenderlijst. Wat mij betreft: opdoeken die handel!
Hoeveel stroom vreten de KPN ontvangers dan wel en hoeveel die van Ziggo?
Die van KPN in standby ongeveer 5 W en actief ongeveer 5,5 W (nauwlijks verschil dus). De XL-versie van Ziggo (naar ik heb begrepen) in standby minder dan 1 W en actief 50-60 W (soms nog meer). Het hangt er dus maar vanaf hoeveel je de dingen echt aan hebt staan: bij meer dan een enkele uren actief is die van KPN in het voordeel.
Nog nooit naar gekeken (ook niet naar Fox sport trouwens). Heb ze zelfs geblokkeerd in de zenderlijst. Wat mij betreft: opdoeken die handel!
Prima maar dan wel het stukje tv van ons abonnement omlaag daar wordt dan ook op uitgespaard door KPN. Ik weet dat de marges niet heel ruim zijn met al die licentie bedragen. Maar wat voor tv licenties wordt uitgespaard hoeft wat mij betreft niet naar KPNnetwerkNL om in glasvezel te investeren dus of andere gelijkwaardige of betere content wanteen kleiner aantal kanalen voor de zelfde kosten is niet fijn.

Ik kijk ook niet of nauwelijks naar die kanalen voor mij is het puur principe kwestie.

Het lijkt wel op brandstof voor de auto meer betalen voor minder liters
Of een huurhuis wel huurverhogingen maar weinig verbeteringen of waarde verhoging.
Nat Geo, 24kitchen en Fox TV moeten echt blijven! Hoe moet ik anders naar TWD kijken en al die andere toffe series/programma's?!
Ik vind Ziggo verschrikkelijk, maar als Fox TV verdwijnt bij KPN dan ga toch weer terug naar Ziggo.... zou erg jammer zijn
Reputatie 7
Badge +16
Nah, kost geld en kijk ik toch niet naar 😛 Laat de macht van die partijen maar naar de maan gaan. De TV markt moet zowiezo op de schop (Meer richting on demand ipv linear) en ik denk dat KPN hier slim op in speelt 🙂
Ik kijk heel regelmatig naar Fox en ben dus nu op zoek naar een andere glasvezel provider die deze zender wel blijft uitzenden. No way dat ik nog bij KPN blijf als Fox echt verdwijnt.
Nah, kost geld en kijk ik toch niet naar 😛 Laat de macht van die partijen maar naar de maan gaan. De TV markt moet zowiezo op de schop (Meer richting on demand ipv linear) en ik denk dat KPN hier slim op in speelt :)
On demand is per saldo wel flink duurder. Slim mischien tenzij het veel klanten gaat kosten. Ik verwacht wel dat Disney+ als ott terzijnertijd beschikbaar komt op de ontvangers hoewel die kans ook klein zal zijn.
fox moet zeker blijven.zoveel goede serie's :empire,this is us,star ,deep state en vele anderen.
juist 1 van de betere serie zenders.(naast bbc first)
graag behouden deze zender.
staan zat andere slechte zenders op.
ben pas 1 jaar klant,wil ik graag blijven,maar dan niet mijn favoriete zender verwijderen uit het zenderpakket. alvast bedankt.
Ik zie nu net in een nieuwsbrief dat KPN gaat stoppen met een aantal zenders en baal er enorm van, ik juist veel naar Fox en 24Kitchen en mijn man naar National Geographic. Zonder deze zenders weet ik echt nog niet of ik bij KPN blijf, mis namelijk ook HBO erg.
fox en nat geo MOETEN gewoon beschikbaar blijven in het basis pakket.
Word hier naar beide zenders veelvuldig gekeken.
Als er inderdaad één of beide uit het pakket gaat dan denk ik dat ik alle lopende abonnementen (internet, tv, vast bellen & 2 mobiel) opzeg.
Vind (op hulp hier online na) KPN om eerlijk te zijn hard achteruit gaan laatste jaren

Voor ons geldt hetzelfde, zonder Fox nat Geo dan overwegen wij ook een overstap, met alle abonnementen.
Abonnement wordt met 3,50 euro verhoogd en het zender aanbod verslechtert. Fox is een van de betere zenders!! Als het aanbod verslechtert, hoort de abonnementsprijs OMLAAG te gaan, niet omhoog!! Waardeloos! KPN, dit is niet zoals het hoort. Ik ga niet dreigen met opzeggen, maar blij ben ik er helemaal niet mee!
Reputatie 5
Aan alle klagers: bel maar eens met KPN en dreig de boel op te zeggen (inclusief mobiel). Het antwoord is uitermate verrassend!

Reageer