Poll: Moet FOX blijven?

  • 10 April 2019
  • 79 reacties
  • 5307 keer bekeken

Reputatie 7

Admin (24-5-2019): Goed nieuws! FOX blijft bij KPN :)

Zie ook het zenderwijzigingen topic


Moet FOX blijven?


79 reacties

Fox moet gewoon blijven.
Ik heb dan ook opgezegd vanwege deze discussie, bij de opzegging werd er trouwens gelijk aangegeven dat, ondanks alle meldingen, het nog steeds niet definitief is dat Fox weg gaat.

In mijn ogen moet dan ook niemand die het er niet mee eens is met de wijzigingen afwachten om te zien wat er gebeurd, als KPN al brieven verstuurd dat Fox er uit gaat terwijl de onderhandelingen nog lopen moeten de gedupeerde klanten gewoon opzeggen terwijl de onderhandelingen nog lopen.
Laat KPN maar gewoon die druk voelen (net als zij bij Fox doen).

Als je trouwens overstap vanwege deze wijziging moet je wel opletten waar naar toe, sommige providers leveren IPTV van KPN door en kunnen Fox ook niet blijven leveren als KPN deze niet meer aanbied (waaronder NLE en Tele2)
Reputatie 7
FOX blijft.
Fox moet gewoon blijven.


In mijn ogen moet dan ook niemand die het er niet mee eens is met de wijzigingen afwachten om te zien wat er gebeurd, als KPN al brieven verstuurd dat Fox er uit gaat terwijl de onderhandelingen nog lopen moeten de gedupeerde klanten gewoon opzeggen terwijl de onderhandelingen nog lopen.
Laat KPN maar gewoon die druk voelen (net als zij bij Fox doen).


Precies mijn gedachte. En ook al blijft Fox nu, het is te laat en de overstap naar een andere provider is niet meer terug te draaien. Ik zie wel hoe het bevalt bij de nieuwe provider, wellicht ziet KPN me over een jaar terug, maar als het goed bevalt niet.

Dat is het risico als je dit soort spelletjes speelt over de rug van je abonnees (ook al is het verlies ingecalculeerd).

Ik hoop voor de lezers hier dat ze in ieder geval hebben gedreigd met opzeggen zodat ze nu 9 maanden lang 20 Euro p/m korting hebben 😉
Fijn dat fox blijft,maar hier ook al de overstap geregeld en niet meer terug te draaien ik zou in het vervolg aanraden iets langer te wachten met de klanten te informeren want ik zal vast niet de enige zijn ...

Reageer