Poll: Moet National Geographic Channel blijven?

  • 10 April 2019
  • 102 reacties
  • 10966 keer bekeken

Reputatie 7

Admin (24-5-2019): Goed nieuws! National Geographic en NatGeoWild blijven bij KPN :)

Zie ook het zenderwijzigingen topic



en

Moet National Geographic Channel blijven?


102 reacties

Reputatie 7
Poll: Moet FOX blijven?
Poll: Moet 24Kitchen blijven?
Poll: Moet Baby TV blijven?
Reputatie 7
Badge +16
Voor al deze zenders geldt dat ik er niet of nauwelijks naar kijk en ik vind dat KPN sterk staat dat het maar eens afgelopen moet zijn dat deze commerciële omroepen maar kunnen vragen wat ze willen over de ruggen van de klant.

Dit zenderpakket vraagt absurd veel voor doorgifte en daarmee heeft KPN besloten voor de klant op te komen en het abonnementsgeld binnen de perken te houden.

Nieuw poll vraag:
Ben je bereid 10 tot 15 euro per maand extra te betalen om deze zenders te behouden?
Ben ik benieuwd hoe je aan die 10 tot 15 Euro komt maar wel een terechte afweging.

Wat is absurd veel bron?
Reputatie 7
Badge +16
KPN geeft uiteraard niks prijs.
Geen bron, behalve mijn dikke duim. waarvan ik denk dat het best wel in die richting zit.
Ziggo komt ook nog aan de beurt, zij hebben het voordeel dat hun contract nog loopt.
Reputatie 7
Badge +22
Ziggo komt ook nog aan de beurt, zij hebben het voordeel dat hun contract nog loopt.
Inderdaad! 😉
Ik heb hier ook gestemd voor de Wild versie! (mag aannemen dat dat ook onder deze noemer valt)
Reputatie 7
Ik heb hier ook gestemd voor de Wild versie! (mag aannemen dat dat ook onder deze noemer valt)
Klopt!
Reputatie 2
KPN vraag schandalig veel aan abonnementskosten. Nu wordt deze ook nog weer eens verhoogd, weliswaar met 1 euro, maar ondertussen verdwijnen er wel 5 zenders....

Het wordt tijd dat KPN naar de klant luisterd en niet alleen naar winst kijkt.......
Reputatie 3
1 euro? 'Wij hebben Alles-in-1 Thuis Standaard' en gaan € 4,00 per maand meer (!!) betalen terwijl het aanbod weer omlaag gaat. Reden: 'Zo kunnen wij blijven investeren in ons netwerk en onze dienstverlening.' Als klant wordt je weinig gevraagd en heb je niks te vertellen over het zenderaanbod...
@MyTV Dat is inderdaad een hele oude abonnementsvorm. Nog ouder dan de Alles in één abonnementen die op 7-2017 door de nieuwe "internet+tv" abonnementen werden vervangen.
Hoe ouder het abonnement hoe groter de 'gelijktrekking' is inderdaad.
Wel even nuanceren dat deze verhoging op de totale kosten komt niet specifiek op het tv deel.


Als er nog meer van zulke zenders gaan verdwijnen, zal ik genoodzaakt zijn om zelf ook actie te ondernemen😉
ze kunnen beter wat meer van die onzin zenders als sbs9 , Rtl8 , sbs6 en net5 laten verdwijnen, allemaal bagger zenders✂️✂️✂️
Reputatie 3
@MyTV Dat is inderdaad een hele oude abonnementsvorm. Nog ouder dan de Alles in één abonnementen die op 7-2017 door de nieuwe "internet+tv" abonnementen werden vervangen.
Hoe ouder het abonnement hoe groter de 'gelijktrekking' is inderdaad.

Om de zoveel tijd moeten de abonnementen weer veranderd worden en moet er weer een nieuw naampje aan hangen. Wij hebben vanaf 2006 TV van KPN (MineTV), dus al heel wat wijzingen voorbij zien komen.
Reputatie 2
Ik ben al erg lang klant van KPN ik kijk juist veel naar National Geographic, vele malen beter dan Discovery. Zo een zender verwijderen voelt voor mij en vele vrienden/familie als het verwijderen van bijvoorbeeld NPO3. Als dit doorgaat ga ik zeker naar een andere provider en ik probeer er zoveel mogelijk mee te nemen. Al jaren achterelkaar prijzen verhogen en nu deze zet, schandalig!
Reputatie 2
Wat zonde dat een zender als National Geographic uit het KPN zenderaanbod gaat verdwijnen! Ik kijk er graag en veel naar, mooie documentaires en specials. Daarnaast gaat de prijs per maand voor mij wél met 3,50 euro omhoog.

Ik ga nadenken of ik wel bij KPN wil blijven! Erg jammer dit.
Reputatie 7
Badge +20
Alleen voor Nat. Geografic gestemd.
Fox TV heb ik niet veel meer mee en Baby TV is niets voor mij.
Wil niet zeggen dat hij mag blijven voor mensen die er graag naar kijken.
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb ook JA gestemd voor Nat Geo, kijk er ook vaak naar.
Vind het belachelijk dat deze zenders verdwijnen en je toch meer gaat betalen. Was altijd zeer tevreden met me kpn compleet. Nat geo en fox zijn toch me favorieten. Wacht nog af wat ze voor vervanging van deze gaan neer zetten en anders stap ik wel over
Voor al deze zenders geldt dat ik er niet of nauwelijks naar kijk en ik vind dat KPN sterk staat dat het maar eens afgelopen moet zijn dat deze commerciële omroepen maar kunnen vragen wat ze willen over de ruggen van de klant.

Dit zenderpakket vraagt absurd veel voor doorgifte en daarmee heeft KPN besloten voor de klant op te komen en het abonnementsgeld binnen de perken te houden.

Nieuw poll vraag:
Ben je bereid 10 tot 15 euro per maand extra te betalen om deze zenders te behouden?


Wat is jouw doel van deze opmerking?

Ik kan niet 0% toegevoegde waarde ontdekken aan het produkt van KPN en/of hun informatie over de waardering van de klanten hierin.
Kpn kan ook een nieuw pakket maken en mensen dan laten beslissen of ze het willen of niet als de vraag erna groot is.
Ik zeg mijn mening over dit besluit. Over jouw nieuwe poll. Zeg ik ja want het zijn me favoriete zenders. Nat geo en fox.
Jij hoeft ook geen toegevoegde waarde te vinden in mijn opmerking Corl.

Agraf,

Voor mij zijn beide zenders minder belangrijk dan voor jou. Hoewel ik graag wil dat ze blijven. Waar ik niet zeker van ben is waarom mensen vertellen dat ze de het zo eens zijn met de beslissing van KPN. Er is een naam voor, ik heb vanuit mijn laatste bericht gezien dat het goed wordt begrepen.

Ik heb gemerkt dat de meeste deelnemers in dit forum uit heel veel goed willende mensen bestaan, die een zo goed een breed mogelijk informatief aanbod van KPN willen. Dat zijn ook de moderators, en bijvoorbeeld wjb en Peter. Jij hoeft het niet belangrijk te vinden, maar ik begrijp niet waarom KPN toestaat dat er duidelijke trollen actief zijn die proberen eindgebruikers belachelijk te maken.
Reputatie 1
Ik vind het jammer als nationale geographic zou stoppen. De wild versie mag wel weg. Wij kijken er graag naar. We gaan meer betalen per maand maar krijgen er minder voor terug.
Je zou ook aan andere zenders kunnen denken die er tussen uit kunnen. Zoals xite, ketnet, history.
Maar ik weet ook dat je niet alle mensen tevrede kan houden. Maar als je dan kijkt wat ik per maand meer moet gaan betalen en dan minder zenders krijg is ook niet helemaal eerlijk.
Ik vind het jammer als nationale geographic zou stoppen. De wild versie mag wel weg. Wij kijken er graag naar. We gaan meer betalen per maand maar krijgen er minder voor terug.
Je zou ook aan andere zenders kunnen denken die er tussen uit kunnen. Zoals xite, ketnet, history.
Maar ik weet ook dat je niet alle mensen tevrede kan houden. Maar als je dan kijkt wat ik per maand meer moet gaan betalen en dan minder zenders krijg is ook niet helemaal eerlijk.

Het probleem is ook niet zozeer dat KPN deze kanalen kwijt wil het probleem is dat ze minder voor de doorgifte aan de eigenaar van die kanalen willen betalen, of dat die eigenaar meer wil krijgen dan KPN nu betaald.

De kanalen die je nu noemt komen ooit mischien ook aan de beurt als daar een zelfde onenigheid over de prijs ontstaat.
Reputatie 7
Badge +16

Ik zeg mijn mening over dit besluit. Over jouw nieuwe poll. Zeg ik ja want het zijn me favoriete zenders. Nat geo en fox.
Jij hoeft ook geen toegevoegde waarde te vinden in mijn opmerking Corl.
Agraf,

Voor mij zijn beide zenders minder belangrijk dan voor jou. Hoewel ik graag wil dat ze blijven. Waar ik niet zeker van ben is waarom mensen vertellen dat ze de het zo eens zijn met de beslissing van KPN. Er is een naam voor, ik heb vanuit mijn laatste bericht gezien dat het goed wordt begrepen.

Ik heb gemerkt dat de meeste deelnemers in dit forum uit heel veel goed willende mensen bestaan, die een zo goed een breed mogelijk informatief aanbod van KPN willen. Dat zijn ook de moderators, en bijvoorbeeld wjb en Peter. Jij hoeft het niet belangrijk te vinden, maar ik begrijp niet waarom KPN toestaat dat er duidelijke trollen actief zijn die proberen eindgebruikers belachelijk te maken.

Trollen worden heel snel gebanned @CorL.
Aan iedereen die nog oude abonnementen hebben kan ik aanraden om naar een KPN winkel te gaan of te bellen met KPN. Vaak kan men de oude “dure” abonnementen omzetten naar goedkopere nieuwe varianten. Voor degene die bijvoorbeeld Spotify niet of nauwelijks gebruikt kan het lonen om naar Internet en TV om te schakelen. Scheelt toch al gauw €7 per maand.

Reageer