Poll: Moet National Geographic Channel blijven?

  • 10 April 2019
  • 102 reacties
  • 10966 keer bekeken

Reputatie 7

Admin (24-5-2019): Goed nieuws! National Geographic en NatGeoWild blijven bij KPN :)

Zie ook het zenderwijzigingen topic



en

Moet National Geographic Channel blijven?


102 reacties

Een prijsverhoging tegelijk laten vallen met het schrappen van zenders is op zn minst een bijzondere stap te noemen. En een dooddoener als deze “Vanaf https://about:blank wijzigen onze prijzen. Zo kunnen wij blijven investeren in ons netwerk en onze dienstverlening” doet denken aan een monopolist die denkt alles te kunnen verkopen. Geen goede zet dus. Je zou denken dat het inmiddels technisch mogelijk is om zenders per stuk aan te bieden dan heeft de klant echt keuze. Nu zit er een enorme rij zenders in het pakket die de meeste klanten niet eens aan zetten maar waar je wel voor betaald. Voor je het weet heb je helemaal geen klanten meer en kijkt iedereen via een app naar content die hij/zij wil zien.
Reputatie 7
Voor je het weet heb je helemaal geen klanten meer en kijkt iedereen via een app naar content die hij/zij wil zien.
En waar komt die content dan vandaan het hoeveel denk je daarvoor dan te moeten betalen?
Reputatie 1

Voor je het weet heb je helemaal geen klanten meer en kijkt iedereen via een app naar content die hij/zij wil zien.En waar komt die content dan vandaan het hoeveel denk je daarvoor dan te moeten betalen?


NLZIET EUR 7,95
Reputatie 7
Voor je het weet heb je helemaal geen klanten meer en kijkt iedereen via een app naar content die hij/zij wil zien.En waar komt die content dan vandaan het hoeveel denk je daarvoor dan te moeten betalen?NLZIET EUR 7,95
Dat is dus weer een pakket aan zenders en niet per stuk/zender aangeboden. Dat is ook wel logisch want dat is de enige manier om het betaalbaar te houden. À la carte aanbod zal de prijs alleen maar hoger maken.
Overigens moet je je goed realiseren dan de beeldkwaliteit van NLZiet en andere apps (KPN iTV app incluis) beduidend minder is dan die van KPN via een TV ontvanger. Ik betaal liever €2,05 meer voor een goede beeldkwaliteit.
Reputatie 1
Voor al deze zenders geldt dat ik er niet of nauwelijks naar kijk en ik vind dat KPN sterk staat dat het maar eens afgelopen moet zijn dat deze commerciële omroepen maar kunnen vragen wat ze willen over de ruggen van de klant.

Dit zenderpakket vraagt absurd veel voor doorgifte en daarmee heeft KPN besloten voor de klant op te komen en het abonnementsgeld binnen de perken te houden.

Nieuw poll vraag:
Ben je bereid 10 tot 15 euro per maand extra te betalen om deze zenders te behouden?


Vele anderen kijken wel naar deze zenders, en zullen deze zenders gaan missen. Dus of jij nou wel of niet naar deze zenders kijkt dat doet nu niet ter zake. KPN staaat inderdaad sterk, met hun monopolie positie wel te verstaan, en deze ook ten opzichte van hun klanten gebruiken. De afgelopen jaren is het de ene prijsverhoging na de andere. En keer op keer gebruikt KPN de drogreden dat er 'geinvesteerd wordt in service en dienstverlening'. Dat is gewoon niet zo. Zo is glasvezel nog maar mondjesmaat beschikbaar. En welke service en dienstverlening bedoelen ze dan?

Wat betreft de prijs die je noemt (10 of 15 euro voor 5 zenders), dat raakt natuurlijk kant noch wal.
Reputatie 1



Voor je het weet heb je helemaal geen klanten meer en kijkt iedereen via een app naar content die hij/zij wil zien.En waar komt die content dan vandaan het hoeveel denk je daarvoor dan te moeten betalen?
NLZIET EUR 7,95
.....
Overigens moet je je goed realiseren dan de beeldkwaliteit van NLZiet en andere apps (KPN iTV app incluis) beduidend minder is dan die van KPN via een TV ontvanger. Ik betaal liever €2,05 meer voor een goede beeldkwaliteit.


Geen dingen zeggen die niet waar zijn vriend.
Reputatie 7
Voor je het weet heb je helemaal geen klanten meer en kijkt iedereen via een app naar content die hij/zij wil zien.En waar komt die content dan vandaan het hoeveel denk je daarvoor dan te moeten betalen?NLZIET EUR 7,95.....
Overigens moet je je goed realiseren dan de beeldkwaliteit van NLZiet en andere apps (KPN iTV app incluis) beduidend minder is dan die van KPN via een TV ontvanger. Ik betaal liever €2,05 meer voor een goede beeldkwaliteit.
Geen dingen zeggen die niet waar zijn vriend.

Wat is er dan niet waar?



Voor je het weet heb je helemaal geen klanten meer en kijkt iedereen via een app naar content die hij/zij wil zien.En waar komt die content dan vandaan het hoeveel denk je daarvoor dan te moeten betalen?
NLZIET EUR 7,95
Dat is dus weer een pakket aan zenders en niet per stuk/zender aangeboden. Dat is ook wel logisch want dat is de enige manier om het betaalbaar te houden. À la carte aanbod zal de prijs alleen maar hoger maken.
Overigens moet je je goed realiseren dan de beeldkwaliteit van NLZiet en andere apps (KPN iTV app incluis) beduidend minder is dan die van KPN via een TV ontvanger. Ik betaal liever €2,05 meer voor een goede beeldkwaliteit.

Ik wil best betalen voor een betere kwaliteit maar ik wil niet betalen voor een hele reeks zenders die ik niet bekijk. Dat lijkt mij niet meer dan logisch. Dat je dan misschien per zender meer betaald zal zijn maar als je kijkt naar het totaal per zender ben je dan echt niet duurder uit, bedenk maar eens hoeveel zenders je echt kijkt. In ons geval dus wel Natgeo en niet de vele zenders erna. Probleem zal echter zijn dat veel van die zenders voor een heel laag bedrag worden doorgegeven en het schrappen daarvan voor KPN te weinig oplevert.
Reputatie 1





Voor je het weet heb je helemaal geen klanten meer en kijkt iedereen via een app naar content die hij/zij wil zien.En waar komt die content dan vandaan het hoeveel denk je daarvoor dan te moeten betalen?
NLZIET EUR 7,95
.....
Overigens moet je je goed realiseren dan de beeldkwaliteit van NLZiet en andere apps (KPN iTV app incluis) beduidend minder is dan die van KPN via een TV ontvanger. Ik betaal liever €2,05 meer voor een goede beeldkwaliteit.
Geen dingen zeggen die niet waar zijn vriend.
Wat is er dan niet waar?


NLZIET via een Raspberry Pi op een 55 inch scherm ziet er prima uit, vloeiend beeld, helder, snel zenders schakelen. Doet niet onder aan de z.g. KPN kwaliteit
Reputatie 7
Alleen zal 90% van het KPN klantenbestand totaal geen verstand hebben van een raspberry pi 🤣
Reputatie 7
NLZIET via een Raspberry Pi op een 55 inch scherm ziet er prima uit, vloeiend beeld, helder, snel zenders schakelen. Doet niet onder aan de z.g. KPN kwaliteit
Dan heb jij nog nooit naar één van de HD-"Glas" zenders gekeken.
Sorry hoor, maar daar kan geen app aan tippen.
En als je dan objectief meet wat de verbruikte bandbreedte is, dan snap je ook waarom geen app daar aan kan tippen.
Reputatie 1

NLZIET via een Raspberry Pi op een 55 inch scherm ziet er prima uit, vloeiend beeld, helder, snel zenders schakelen. Doet niet onder aan de z.g. KPN kwaliteitDan heb jij nog nooit naar één van de HD-"Glas" zenders gekeken.
Sorry hoor, maar daar kan geen app aan tippen.
En als je dan objectief meet wat de verbruikte bandbreedte is, dan snap je ook waarom geen app daar aan kan tippen.

Hou toch op. Je loopt helemaal warm van een HD zendertje? Neem dan een schotel, kom je helemaal niet meer van de bank af. En met een minimale investering heb je een paar honderd zenders. Ben je ook gelijk van dat KPN gekonkel af.
Content kan voor de consument die niet weet wat een raspberry pi is gewoon via een Apple tv, chromecast of andere media player je huis in komen. Dat gaat ook gebeuren zeker nu Apple, Disney en anderen hun eigen versies van in demand tv gaan aanbieden (in 4K). Ook de publieke omroepen gaan dat straks doen als je wil blijven bestaan en dan is het tijdperk “live” tv wel voorbij. Als je daar dus aan wil blijven verdienen zal je prijstechnisch interessant moeten blijven maar ook de juiste content moeten bieden. Die kant lijkt het nu niet op te gaan.
Reputatie 7
NLZIET via een Raspberry Pi op een 55 inch scherm ziet er prima uit, vloeiend beeld, helder, snel zenders schakelen. Doet niet onder aan de z.g. KPN kwaliteitDan heb jij nog nooit naar één van de HD-"Glas" zenders gekeken.
Sorry hoor, maar daar kan geen app aan tippen.
En als je dan objectief meet wat de verbruikte bandbreedte is, dan snap je ook waarom geen app daar aan kan tippen.
Hou toch op.


Bron.

Je loopt helemaal warm van een HD zendertje? Neem dan een schotel, kom je helemaal niet meer van de bank af. En met een minimale investering heb je een paar honderd zenders.
Ware het niet dat de gemeente het niet toestaat om een schotel aan de gevel te bevestigen of op het dak te plaatsen.
Reputatie 1
Ik ben verbijsterd dat National Geographic gaat verdwijnen. Ik kijk met veel plezier naar de goede programma's die ze leveren. Velen malen beter dan heel veel andere zenders. Wel meer betalen en minder krijgen, terwijl KPN al behoorlijk duur is. Ik betwijfel serieus of ik hier wel mee door wil gaan en ga eens kijken wat voor alternatieven er zijn.
Het zender aanbod gaat in kwaliteit en kwantiteit omlaag, de prijs gaat omhoog, dit onder het mom te investeren in service en dienstverlening, dus dan maar met tegenzin op zoek naar een andere provider.
Ik vind het belachelijk dat National Geographic word verwijdert, waar moet ik nou dokter pol kijken of Air crash Investigation. Doe het nou niet, je gaat veel mensen en geld verliezen. Domme keuze KPN
Reputatie 5
Badge +5
Ik kijk niet naar deze drie zenders, maar ik erger me mateloos aan aan het continu schrappen van kwaliteitszenders door de KPN en deze te vervangen door waardeloze pulpzenders, áls er al iets vervangen wordt.

Ik zou als klant graag stabiliteit hebben. Ik heb destijds KPN gekozen onder andere op geleide van de geboden zenders. Deze zenders zijn in de loop van de tijd allemaal verdwenen.

Helaas is ook bij Ziggo alles niet koek en ei. Meerdere mogelijkheden heb ik hier eigenlijk niet. Een satellietschotel mogen we hier niet ophangen.
Ongelofelijke beslissing van KPN. National Geographic is één van de weinig overgebleven kwaliteitszenders die het waard maakt om naast on-demand services nog een tv-pakket te hebben. Mooi dat deze poll bestaat! Dat de (overduidelijke) uitslag KPN mag doen heroverwegen.
Zelf ben ik een fervent NatGeo en 24Kitchen kijker. Kan dus niks anders dan overstappen... Wel jammer dat de klant niet belangrijk is bij KPN. Wordt zonder blikken of blozen medegedeeld.
Het is echt te gek voor woorden dat National Geographic uit het pakket gaat. En al helemaal als je ziet welke flauwekul er wel blijft allemaal.
Ik zal per direct opzeggen als de zenders niet meer worden doorgegeven. Meteen maar alles waar KPN op staat de deur uit doen. Zo laten we ons niet behandelen.
Wat een schande dat NatGe gaat verdwijnen, maar wel meer betalen! Ik ga kijken voor een andere aanbieder als dit niet wordt teruggedraaid! Kijk er graag naar.


en


Ja, maar ze luisteren toch NIET naar hun klanten.😡🙉


en


Voor mij reden om te vertrekken bij KPN als het verwijderd wordt

Reageer