Poll: Moet National Geographic Channel blijven?

  • 10 April 2019
  • 102 reacties
  • 10966 keer bekeken

Reputatie 7

Admin (24-5-2019): Goed nieuws! National Geographic en NatGeoWild blijven bij KPN :)

Zie ook het zenderwijzigingen topic



en

Moet National Geographic Channel blijven?


102 reacties

Ik ben al erg lang klant van KPN ik kijk juist veel naar National Geographic, vele malen beter dan Discovery. Zo een zender verwijderen voelt voor mij en vele vrienden/familie als het verwijderen van bijvoorbeeld NPO3. Als dit doorgaat ga ik zeker naar een andere provider en ik probeer er zoveel mogelijk mee te nemen. Al jaren achterelkaar prijzen verhogen en nu deze zet, schandalig!
Dat vind ik nou ook !!! Ook wij vertrekken naar een andere provider als ze dit doorzetten. Dat je niet gewoon kunt reageren op Facebook of zo, zodat andere mensen het commentaar kunnen lezen, vind ik ook niet normaal. Een mailadres vinden van KPN valt oom niet mee. Wel “praten” met zo’n idiote robot die de helft maar begrijpt. Nee, het wordt een andere provider als ze het niet terug veranderen


en

Voor mij reden om te vertrekken bij KPN als het verwijderd wordt

Ja, gelijk heb je, en mij hebben ze voorgelogen bij aangaan abonnement!
Wij gaan ook vertrekken.
We zijn naar KPN gegaan vanwege IPTV na het Horizon fiasco bij Ziggo en het was wat goedkoper zelfs incl Ziggo Sport.

Nu Ziggo op korte termijn een andere ontvanger introduceert gaan we terug over.
Inmiddels is Ziggo goedkoper met een veeeel hogere snelheid dan hier via VDSL.
Aangezien ons dorp als enige in de gemeente voorlopig niet aangesloten wordt op glas wordt dit niet veel beter.

Ook wij hebben een klacht ingediend over de prijsverhoging. In het netwerk wordt niet geïnvesteerd, het netwerk wordt enkel uitgemolken. Pairbonding, technieken VDSL nog iets verder uit te knijpen dan nu werden minimaal twee jaar geleden al geroepen voor we klant werden, maar ook hierin wordt niets waargemaakt.

Dit is geloof ik al de derde verhoging die we meemaken... nu deze zenders weg... het houdt op.
Zelfs een verhoging in je eerste “vaste” jaar is normaal. Ik mag niet opzeggen binnen t eerste jaar, maar zelf de paar maanden eerst afgesproken prijs niet nakomen...

We zijn de uitmelk-houding een beetje zat.

We waren op de mediabox van Ziggo na qua internet prima tevreden en bij de verhogingen van Ziggo kreeg je in ieder geval van tijd tot tijd nog eens een verhoging terug...
Ik begrijp wel van NG meer geld vraagt voor doorgifte. De series en documentaires die zij maken kosten ook meer geld, dan bijvoorbeeld een dom programma als Married at first sight.
Ik vind NG een stuk interessanter dat de prutshows die andere zenders mij voorschotelen.
Als KPN een flink aantal zenders zou verwijderen die goedkoop zijn, maar niet of nauwelijks bekeken worden, lijkt me dat er budget vrij komt voor NG.
Het is ook jammer dat er zo weinig keus is: ZIGGO of KPN.
Wij ruilen met alle liefde zo 15 buitenlandse zenders in voor National Geo. Wat mij betreft kunnen daar ook nog een paar RTL zenders bij. Sterker nog, ik zou het liefst betalen voor wat ik kijk. 54 euro voor 5 avondjes Nat Geo en wat History docu's is een dure hobby.

Bij T-Mobile zouden we voor hetzelfe pakket 10 euro goedkoper uit zijn. Ik ben al 15 jaar klant bij KPN. Geef me een reden om te blijven...
@Hierbaalikvan
Ziggo, KPN, T-Mobile, Tele2

En via internet (O.T.T.), ook dus van KPN: NLziet (hebben alleen NPO, RTL en Talpa-zenders), Canaldigitaal-app
verwijderd

Wat ik had willen schrijven is dat ik de vervangers van de NG zenders eigenlijk heel mooi vind. Door de vele herhalingen begint NG voor mij best vervelend te worden.

Mijn onvrede zit hem in het feit dat KPN altijd iets schijnt te doen zonder marketing informatie aangaande haar eigen klanten. Het lijken altijd boekhoudersbeslissingen.

Ze hebben deze forums maar de boekhouders schijnen dat te zien als een goedkope vervanger voor een helpdesk. Ze gebruiken het niet ter verkrijging van informatie. Iets waar al sinds de Grieken fora voor bestaan.
Reputatie 7
Wat ik had willen schrijven is dat ik de vervangers van de NG zenders eigenlijk heel mooi vind. Door de vele herhalingen begint NG voor mij best vervelend te worden..
Welke vervangers van NG zenders?
Op Digitenne is Love Nature als vervanger opgevoerd, maar bij interactieve TV was Love Nature HD al opgenomen voordat er sprake was van het vervallen van de FOX zenders.
Love Nature kan dus geen vervanger van NG zijn.

Wat ik had willen schrijven is dat ik de vervangers van de NG zenders eigenlijk heel mooi vind. Door de vele herhalingen begint NG voor mij best vervelend te worden..Welke vervangers van NG zenders?
Op Digitenne is Love Nature als vervanger opgevoerd, maar bij interactieve TV was Love Nature HD al opgenomen voordat er sprake was van het vervallen van de FOX zenders.
Love Nature kan dus geen vervanger van NG zijn.

Sorry WJB, dan heb ik mij vergist. De rest van mijn tekst blijft wel staan. Ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt.
Reputatie 7


Wat ik had willen schrijven is dat ik de vervangers van de NG zenders eigenlijk heel mooi vind. Door de vele herhalingen begint NG voor mij best vervelend te worden..Welke vervangers van NG zenders?
Op Digitenne is Love Nature als vervanger opgevoerd, maar bij interactieve TV was Love Nature HD al opgenomen voordat er sprake was van het vervallen van de FOX zenders.
Love Nature kan dus geen vervanger van NG zijn.
Sorry WJB, dan heb ik mij vergist. De rest van mijn tekst blijft wel staan. Ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt.

Natuurlijk neem ik je dat niet kwalijk, iedereen is natuurlijk vrij om te posten wat hij/zij wil, zolang het maar voldoet aan de forumregels. 😉
Ik vind het verdwijnen van deze zenders uit het basispakket een aderlating. Juist omdat deze zenders in het basispakket zitten. Dat is natuurlijk niet voor niets. De concurrenten bieden deze zenders ook aan in het basispakket. Daarentegen snap ik dat KPN zich niet laat chanteren door de aanbieders. Als KPN in het belang van de klant denkt, sluiten ze een deal met de aanbieder van deze zenders en stoppen deze zenders in een extra pakket. Je kunt dan bij KPN blijven en de zenders, tegen betaling van een paar Euro per maand middels een pakketvorm , behouden.
Reputatie 7
Als KPN in het belang van de klant denkt, sluiten ze een deal met de aanbieder van deze zenders en stoppen deze zenders in een extra pakket. Je kunt dan bij KPN blijven en de zenders, tegen betaling van een paar Euro per maand middels een pakketvorm , behouden.
Dat is mijns inziens nu net het laatste wat je moet willen. Dat is mijns inziens de doodsteek van betaalbare lineaire televisie.
Ik zou het erg jammer vinden als Nat Geo weg gaat, ik kijk er minstens 2x per week naar.zeker op vrijdag en maandag zet ik hem wat langer aan omdat ik dan vroeg thuis ben. Als alle leuke zenders weggaan dan kan ik net zo goed heel kpn weg doen. Dan zet ik maar youtube op m'n tv.
Beste KPN,

Zouden jullie aub National Geographic niet willen verwijderen? Dit is namelijk een van de weinige echte educatieve, leerzame zenders. En, er zijn zoveel onzinnige zenders die verwijderd kunnen worden zoals TLC etc.

Wie deelt mijn mening?

vriendelijke groet,
Mariska

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Velen zo te zien.
Ala National Georgaphic dit beleid (verhoging van tarieven aan KPN) gaat doorvoeren kappen nog meer aanbieders en zullen ze toch achter hun oren krabben dat hun verhogingsbeleid klanten kost.
KPN is best een grote aanbieder, verlies van klanten betekend ook verlies van inkomen (minder kijkers = minder interesse voor adverteerders)
Belachelijk abonnementskosten verhogen met bijna 4 euro en zenders zoals Nat Geo en Fox verwijderen!? Heel vreemd voor zo'n grote provider als KPN. Ik kijk bijna elke dag naar Nat Geo! Net als vele anderen. Hoe snel wil je je klanten kwijtraken. Bied tenminste een optie om de zenders los toe te kunnen voegen voor normaal tarief.
Tja, vond het al behoorlijk klote dat BBC 4 verdween. kreeg je ook een crappy zender ervoor terug. Nu dit gezeik weer. Word het ook nog duurder. Nat Geographic heeft iig nog fatsoenlijke programma's. In tegenstelling tot de troepaanbieder die Discovery geworden is. Wat anderen al zeggen. Mega aanbod aan zenders met voornamelijk reality pulp of oude troep. Maar dat geld ook voor andere providers over het algemeen. Ziggo heeft nog wel BBC 4. Dat dan weer wel.

Jammer KPN.
Ga me ook maar eens bezinnen hierover. Mijn mobiele abonnement is ook open voor verlengen. Ik ga maar eens kijken of ik ergens anders een beter totaal pakket kan krijgen.
Helaas vond ik de klantenservice van KPN wel altijd uitstekend. Geen kwaad woord daarover. Maar geld groeit mij ook niet op de rug.
Nou ik heb mijn abonnement inmiddels opgezegd.
kpn prijst zich uit de markt met de huidige prijs kwaliteit verhouding!
Fox en NGC eraf gaat kpn erg veel klanten kosten.
En dan kunnen ze hier aankomen dat Ziggo medio 2020 ook aan de beurt komt om te voorkomen dat klantjes gaan overstappen maar daar valt nog helemaal niks over te zeggen.
Ze kunnen net zo goed een betere onderhandelings strategie hebben en sterker staan of ze maken er helemaal geen probleem van.
Hoge bomen vangen veel wind en het hangt ook van het aantal abonnees af waar aan geleverd moet worden.
Wij hebben hier glasvezel, zit al lang niet meer aan een contract vast en heb gelukkig genoeg keuze.
Reputatie 2
Voordat je nu echt je abonnement gaat opzeggen: Mogelijk verdwijnen niet alle zenders per 1 juni. Het kan goed zijn dat KPN het spelletje handig speelt en zo wat druk op de onderhandelingen zet.
Even afwachten wat het definitief gaat worden.
Ik hoop in ieder geval niet dat NatGeo bij KPN gaat verdwijnen.
Reputatie 7
Voordat je nu echt je abonnement gaat opzeggen: Mogelijk verdwijnen niet alle zenders per 1 juni. Het kan goed zijn dat KPN het spelletje handig speelt en zo wat druk op de onderhandelingen zet.
Even afwachten wat het definitief gaat worden.
Ik hoop in ieder geval niet dat NatGeo bij KPN gaat verdwijnen.

Ik zou maar niet te veel hoop hebben.
Het is mijns inziens ook niet zo handig om zo vlak voor de deadline van het kostenloos kunnen beëindigen van het contract (1 juni) nog steeds onduidelijkheid te hebben. Abonnees ondernemen immers ondertussen natuurlijk wel acties om naar een andere provider te over te stappen en wachten daar uiteraard niet mee tot 31 mei.
Reputatie 3
Badge +1
Als de KPN niet teveel geld wil uitgeven aan die zenders kunnen ze ook beter stoppen met het sponseren van dat voetbal, dat vind IK niet nodig terwijl er wel aan meebetaal. Ik vind dat zonde van het geld....
Reputatie 7
Als de KPN niet teveel geld wil uitgeven aan die zenders kunnen ze ook beter stoppen met het sponseren van dat voetbal, dat vind IK niet nodig terwijl er wel aan meebetaal. Ik vind dat zonde van het geld....
Helemaal mee eens!!!
Ik ben al erg lang klant van KPN ik kijk juist veel naar National Geographic, vele malen beter dan Discovery. Zo een zender verwijderen voelt voor mij en vele vrienden/familie als het verwijderen van bijvoorbeeld NPO3. Als dit doorgaat ga ik zeker naar een andere provider en ik probeer er zoveel mogelijk mee te nemen. Al jaren achterelkaar prijzen verhogen en nu deze zet, schandalig!

Helemaal met je eens. Als deze zenders verdwijnen, dan zou je in ieder geval verwachten dat je abonnementskosten omlaag gaan. De zenders zijn toch te duur. Nee, er gaat weer € 2,50 bij het abonnement op. Hoog tijd om uit te kijken naar een andere provider.

Reageer