Beantwoord

Poort 4 experiabox V8 werkt niet, ook niet na reset

  • 23 January 2020
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Poort 4 experiabox V8 werkt niet, ook niet na reset. Heeft iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 January 2020, 18:29

Bekijk origineel

3 reacties

Poort 4 experiabox V8 werkt niet, ook niet na reset. Heeft iemand een idee?

Poort 1, 2 en 3  werken wel. Als ik daar de TV op aansluit werkt ie gewoon, maar op poort 4 krijg ik geen reactie 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Catootje12 en welkom op het forum! :smile:  Super dat je de reset al geprobeerd hebt. Gebruik je ook dezelfde internetkabel bij het testen van alle poorten? Of is de internetkabel op poort 4 consistent dezelfde gebleven? Mocht dat laatste het geval zijn, zou je dan ook een andere internetkabel willen testen? Ik ben benieuwd of het dan wel goed gaat. 

Zo niet, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik met je mee. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer