Vraag

Poort forwarden Experiabox v10

  • 25 April 2019
  • 3 reacties
  • 177 keer bekeken

Goedenavond,

Ik zit al een tijdje te prutsen maar het lukt met niet om poort 50505 te forwarden. Ik heb zowel de routerinstelling (volgens de handleiding) als de firewall instellingen hierin veranderd. Volgens mij zou het moeten werken maar als ik dit check via https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ dan staat er dat de poort nog steeds niet open staat.

Hieronder alvast foto's van hoe het ingesteld staat. Weet er zelf niet heel erg veel van, dus vandaar dat ik het hier vraag.

Alvast bedankt voor de moeite!

Mvg,


3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Treinkapitein! Deze instellingen zien er goed uit, als 192.168.2.36 het goede IP-adres is. Je kunt deze middels een DHCP bind vastzetten, zodat dit apparaat altijd hetzelfde IP-adres krijgt.

Welke applicatie/spel gaat het precies om? Zijn er nog andere netwerkapparaten tussen de Experia Box en het apparaat waarop de server draait?
Ik heb via een cmd dit IP adres gevonden via ipconfig commando, dus dat lijkt me de juiste.
Zojuist geprobeerd DHCP bind vast te zetten voor deze pc. Poort nog steeds gesloten.

Het gaat om het openzetten van een poort zodat ik een bepaalde currency kan minen. Bij mijn weten zijn er geen andere netwerkapparaten die tussen mijn pc en experiabox in staan.

Rare is ook dat een collega van mij precies hetzelfde als mij gedaan heeft, waarbij diezelfde poort wel gewoon open staat via bovengenoemde site. Erg vreemd dus.

Mocht iemand via teamviewer willen meekijken dan is dat wat mij betreft ook oké.
Reputatie 7
Badge +28
Is de miner actief op het moment dat je de portforwarding test? Weet je zeker dat er portforwarding nodig is om te minen? Ik ken niet veel currencies waarbij portforwarding nodig is.

Reageer