Beantwoord

Port forwarding en KPN TV

  • 6 October 2019
  • 7 reacties
  • 381 keer bekeken

Ik heb al jaren ixperiabox 10 welke ik gebruik voor de telefoon en met enkel Portforwarding doorgekoppeld naar mijn separate externe Wifi-router.
Ik gebruik dus geen Ixperiabox Wifi en geen Poorten.

Vraag: Kan ik over gaan naar KPN TV zonder het hier voorgaande aan te passen? (Ik heb nu Ziggo tv waar ik vanaf wil)

Tips zijn welkom
mvg Ton
icon

Beste antwoord door wjb 6 October 2019, 16:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Zolang jij de TV ontvanger(s) op de Experia Box aansluit is dat prima mogelijk.
Reputatie 7
Badge +24
Ja dat kan gewoon. Je koppelt je tv dmv een utp kabel aan je Experiabox. Je zult dus mogenlijk je coax kabel naar je tv moeten vervangen voor een utp kabel. Afhankelijk van hoe je situatie is. Je tv zal niet werken als je hem achter je 2de router aankoppelt. Daar is wel een oplossing voor om dat alsnog te laten werken als dat echt nodig is, zo werkt dat in ieder geval niet.
Dank je, ik moet nog overstappen naar KPN TV maar wil uiteraard mijn huidige Wifi en router struktuur erachter niet overhoop gooien.
Dank je, ik was bang dat eea niet zou werken ivm Portforwarding instelling in Xperiabox naar mijn eigen wifi en router.
Bedankt voor je /jullie antwoord
Hallo @Ton vdv , en als je dan bij Ziggo opgezegd hebt is het goed mogelijk dat er nog heel lang tv-signaal op je lijn blijft staan en je nog steeds digitaal tv kunt kijken zonder kastje bij een geschikte tv.
Ik ben nu bijna een jaar weg bij Ziggo en kijk op mijn 2e tv nog steeds via Ziggo, handig HD kanaal 14 voor de F1 als je dat interesseert.
Jan, Dank voor de tip.

Ik heb parallel ander probleem vwb m’n analoge tuner die uit het Top-Top segment is en met KPN TV “waardeloos” is geworden.
Tenzij ik Ziggo blijft behouden of ouderwetse antenne op dak.

nogmaals dank voor tip,
ton
Jan, Dank voor de tip.

Ik heb parallel ander probleem vwb m’n analoge tuner die uit het Top-Top segment is en met KPN TV “waardeloos” is geworden.
Tenzij ik Ziggo blijft behouden of ouderwetse antenne op dak.

nogmaals dank voor tip,
ton

Graag gedaan☺️

Reageer