Beantwoord

postcodecheck zegt dat ik geen glasvezel heb


Ik heb vorige week glasvezel gekregen, aar de postcodecheck van de KPN zegt van niet.

Wat nu?

icon

Beste antwoord door cheret57 4 juni 2012, 13:09

Door de inzet van Daan van de KPN kan ik nu glasvezel aan gaan vragen, :manvery-happy:

Hartelijk dank!!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge
omdat KPN wellicht niet levert in jouw woonplaats?

KPN is de enige die kan leveren in mijn postcode gebied, glasvezel is wel vorige week pas technisch afgerond, zie mail van het bedrijf:

Eindelijk. Uw woning is aangesloten op de toekomst.

Geachte heer/mevrouw,

Gefeliciteerd, u bent nu klaar voor de toekomst.

Uw glasvezelaansluiting is nu technisch klaar voor gebruik. Maar u kunt pas genieten van de vele voordelen van glasvezel zodra u diensten afneemt bij een serviceprovider. Via http://'http/www.eindelijkglasvezel.nl/zoetermeer/' kunt u zien welke serviceproviders er zijn en welke diensten op het gebied van internet, tv en telefonie zij aanbieden. Hebt u al een serviceprovider gekozen, dan zal deze u verder informeren en uw aansluiting activeren. Met vriendelijke groet,
Reggefiber

Afdeling planning




Reputatie 2
Badge
dan zou het ook al eerder bestelbaar geweest moeten zijn. Ik zou dat even de helpdesk bellen, zij kunnen zo aangeven of het wel bestelbaar is of niet.

Heb ik gedaan en die geven aan dat het dit jaar niet geleverd kan worden? Vreemd allemaal.

Reputatie 3
Badge +5
Hallo cheret57,

Kunt u mij via een privébericht uw postcode + huisnummer en een contact telefoonnummer toesturen?

Dan kijk ik het even voor u na.

Met vriendelijke groet,

Daan

Hoi Daan, ik zou je terug mailen als ik vanaf deze week nog geen glasvezel aan kan vragen en dat kan nog steeds niet. Kan jij er nog eens achteraan gaan?

Hoi Daan, Is er al iets bekend?

Groet

Door de inzet van Daan van de KPN kan ik nu glasvezel aan gaan vragen, :manvery-happy:

Hartelijk dank!!

Reageer