Prijsverhoging Fox Sport Eredivisie

• 18 maart 2014
  • 1 reactie
  • 2074 keer bekeken

Naar aanleiding van de brief inzake de prijsverhoging (+20%) van Fox Sport Eredivisie via digitenne heb ik deze telefonisch opgezegd op 8 maart 2014. Hier werd mij gevraagd of ik dit direct wilde laten doorvoeren of vanaf de datum van de prijsverhoging (31 maart 2014). Ik vertelde de man dat ik toch al betaald heb voor maart, dus dat einde van de maand prima was. 

Ik krijg nu echter een factuur van april waar Fox Sport Eredivisie alsnog in rekening wordt gebracht (inclusief de prijsverhoging).

Na zojuist telefonisch contact te hebben gehad is een en ander mij nog niet duidelijk;

- Wanneer stopt mijn abonnement Fox Sport Eredivisie?

- Krijg ik de in rekening gebrachte kosten voor april terug? En zo ja, wanneer?

Tevens bevreemd het me dat ik direct na jullie schrijven van begin maart, dit abonnement opzeg na een bericht over een prijsverhoging van 20%(!!!) en deze alsnog op de volgende factuur verschijnt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
hallo en welkom op het forum,

het probleem zit waarschijnlijk in de manier van factureren.

zoals bekend factureerd kpn alle kosten een maand vooruit.

dit betekent dat als de factuur opmaak bijvoorbeeld op 16-03 is, de kosten voor de maand april er al opstaan.

als je dan opzegt gedurende die periode, word er door gefactureerd tot volgende factuurdatum.

op de aankomende factuur zou dan alles weer terug gerekend moeten worden tot de opzegdatum.

Reageer