Vraag

Prime Video start niet meer op

  • 1 June 2020
  • 5 reacties
  • 1709 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Veel mensen hebben hetzelfde probleem lees ik net. Soms doet Prime het wel, dan loopt het vast en kan je er niet meer in. Gelukkig kan ik nog casten. Maar anders is het wel zonde van je abonnement.

Waarom is dit nog steeds niet opgelost?! Speelt al een jaar volgens mij.

Nu doet Youtube het ook al niet meer. Die geeft zwart scherm. Voorheen nooit problemen meer gehad.

Misschien zijn de experia kastjes niet meer goed upgedate. En moeten we allemaal een nieuwe krijgen om dit probleem op te lossen. Nu gebeurt er volgens mij helemaal niets.

 

Los het alstublieft op…..graag.

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hier zelfde probleem, geen youtube en geen amazone primevideo. Terugzetten naar fabrieksinstellingen helpt eventjes maar het kan toch niet zo zijn dat dat iedere dag moet? Ben je minimaal 20 minuten mee bezig. Iets klopt hier niet, de primevideo app werkt uitstekend zonder onderbreking  op mijn iPhone, iPad en windows laptop. 

Ik heb hier exact hetzelfde probleem. Na reboot doet Prime het weer 1 of 2 keer en loopt daarna weer vast bij het opstarten. Erg irritant! Hoop echt dat hier een oplossing voor komt.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo allen, welkom op het forum! Wat jammer dat Prime dit zo vaak heeft bij jullie. Ik heb voor jullie alle drie dezelfde vragen:

  • welke tv-ontvanger(s) ervaren jullie dit op?
  • hoe is/zijn die tv-ontvanger(s) aangesloten: kabel rechtstreeks of met iets ertussen (draadloze verbindingsset, switch, router, etc...)?
  • wat is jullie (bekabelde) internetsnelheid?

 

Als jullie hier antwoord op willen geven kunnen we kijken of we een oorzaak kunnen vinden.

Sinds de nieuwe algemene reboot doet hij het weer bij mij.

Reputatie 5
Badge +6

Er is momenteel een bekend probleem dat wanneer de TV-ontvanger in standby gezet is terwijl de Amazon Prime app actief was, dit hierna resulteert in een permanent zwart scherm bij het opstarten van de Amazon Prime app. 

Oplossing hiervoor is Herstart de tv-ontvanger door middel van de schakelaar achterop de tv-ontvanger.

Dit is overigens te voorkomen door na het kijken van Amazon Prime de app eerst af te sluiten door bijvoorbeeld Menu of TV knop te druk op de afstandstandbediening.