Beantwoord

Printer, voicemail en tv problemen na overstap

  • 9 June 2019
  • 17 reacties
  • 300 keer bekeken

De printer werkt niet meer ,fout meldingen , de voicemail doet het niet meer ,en een verschrikkelijk belabberd beeld op de tv, spijt ???? nou en of !!!

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Marina_ 12 June 2019, 14:33

Bekijk origineel

17 reacties

Hallo allemaal .nou ik ben ook overgestapt van Ziggo naar Kpn , en heb vreselijk veel spijt !! en Waarom !!! ,,de kleuren en het beeld zijn ZO BELABBERD EN ONZUIVER .en het is niet goed te krijgen , van alles al geprobeerd . als het niet verholpen wordt ,ga ik terug naar de vertrouwde ,,,ZIGGO ,,, want dit is beeld om te kijken pffffftttt .
Reputatie 2
Hallo allemaal .nou ik ben ook overgestapt van Ziggo naar Kpn , en heb vreselijk veel spijt !! en Waarom !!! ,,de kleuren en het beeld zijn ZO BELABBERD EN ONZUIVER .en het is niet goed te krijgen , van alles al geprobeerd . als het niet verholpen wordt ,ga ik terug naar de vertrouwde ,,,ZIGGO ,,, want dit is beeld om te kijken pffffftttt .

Hallo Foekie,

Welkom hier. Mijn overstap van Ziggo naar KPN ervaar ik nu als heel positief. De problemen zoals omschreven heb ik grotendeels kunnen oplossen. Wellicht heb je wat aan dit topic:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/beeld-kwaliteit-4k-abonnement-zelf-verbeterd-geen-wazige-gezichten-meer-en-volle-kleuren-472322

Maar wellicht dat je eens kunt uitleggen wat er onzuiver is? Heb je al contact gehad met de KPN helpdesk?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Foekie, Welkom op het forum. Wat jammer dat je spijt hebt van je overstap naar KPN. Hopelijk kunnen we ervoor zorgen dat je daar straks anders over denkt. Fijn om te lezen dat @koenvandoorn je op weg helpt om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van het beeld op je tv wordt verbeterd. Hopelijk heb je wat aan zijn antwoorden in het topic wat hij noemt.

Naast de problemen met de kwaliteit van je TV, lees ik dat je ook problemen ervaart met voicemail en je printer. Kun je de foutmeldingen toelichten? Heb je al geprobeerd je voicemail opnieuw in te stellen? Je kunt daarvoor deze instructies gebruiken;

Hoe schakel ik de voicemail in?
Optie 1: Via de telefoon
  • Schakel in na 5x overgaan: bel *61* 0842333 # en verbreek de verbinding
  • Als je in gesprek bent: bel *67* 0842333 # en verbreek de verbinding
  • Direct doorschakelen: bel *21* 0842333 # en verbreek de verbinding
Optie 2: Via MijnKPN
  • Ga in MijnKPN naar Instellingen > Telefooninstellingen
  • Selecteer bij Doorschakelen de optie Naar voicemail
  • Stel desgewenst in hoe vaak de telefoon overgaat voor naar de voicemail wordt doorgeschakeld
  • Klik onderaan op Opslaan
Hallo @Foekie , ik kom ook van Ziggo en ben klant bij Telfort=KPN.
Dat de printer het (draadloos) niet meer doet ligt aan het feit dat KPN met een andere IP-range werkt dan Ziggo.
KPN is 192.168.2.xxx
Ziggo is 192.168.178.xxx
Het beste is de bestaande printersoftware te dé-installeren en de printer opnieuw aan te sluiten alsof deze nieuw uit de doos komt of misschien heeft de printerfabrikant andere oplossingen om de IP aan te passen, zie daarvoor de handleiding of hun website.
Succes.
Reputatie 7
Badge +19
@Foekie We hebben niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, weet je ons te vinden!
Hallo allemaal ,er is een monteur geweest ,en die heeft zo goed mogenlijk zn best gedaan ,maaaarrrrr ik blijf een vreemd met vreemde kleuren( ( niet altijd) maar bij Shownieuws bij voorbeeld ,en Boulevard ,en nog een heleboel ,dat was echt niet bij Ziggo ,en dat is echt zo ,maar bedankt voor de tips allemaal hoor ,gr mieke bond
Reputatie 7
Kan je eens een foto plaatsen van die vreemde kleuren?
Vertel daar dan ook even bij wat je als vreemd ervaart.
Zo kan er dan gekeken worden of dit specifiek op jouw televisie optreedt of een generiek issue is.
Wat is het merk en type van jouw televisie?
Welke TV ontvanger heb je?
Welke Experia Box heb je?
Hallo, WJB ,
Het merk van onze tv is SAMSUNG HET TYPE NUMMER IS ,,UE37ES6100 , NU KPN( WAS ZIGGO ),DE EXPERIA BOX ,,VIO A de foto's volgen , ,,met ZIGGO mankeerde er niets aan het beeld op de Tv , en nu met KPN is het zo vreemd met de kleuren en gezichten van de mensen , belabberde popen gezichten !!! er is al van alles aan geprobeerd ,,, maar het is niet te vergelijken met de zuiverheid met ZIGGO !! Gr MIEKE

Dit is toch erg !!!
Reputatie 7
Dit is toch erg !!!
Zeer zeker en het is ook niet normaal.
Kan jij hier ook eens een foto plaatsen van de beeldscherminstellingen op de TV ontvanger.

Hallo ,dit kan ik vinden ,is dat voldoende voor u ???

Reputatie 7
Keek je bij Ziggo met een CI+ module?
Staan er toevallig "beeldverbeteraars" aan op de hdmi poort van de Samsung?
Heb je ook al eens een andere hdmi poort geprobeerd?
Hallo ,van alles al geprobeerd,we hadden er een HD recorder bij ,de Ziggo en een kaart in de sleuf van de TV die is er nu uit ,sinds KPN !en de andere hdmi poort ook al gedaan ,,, niets veranderd !!! morgenmiddag komt er weer een monteur van KPN kijken ,,, ik ben benieuwd , je hoort het nog van mij .oke ??!! Gr Mieke

Reageer