Beantwoord

Probleem 4k-ontvanger

  • 11 February 2019
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

4K ontvanger wil niet opstarten en geeft foutcode 842 aan ... als ik de 4K ontvanger van de keuken aansluit werkt alles wel . Zet ik de 4K ontvanger van boven beneden neer doet hij het ook niet ! Ik denk dat de ontvanger defect is
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 February 2019, 19:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Mark, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Foutcode 842 betekent vaak dat er iets mis is met de verbinding, dus de kabel of draadloze adapter waarop de tv-ontvanger aangesloten is. Echter, heb je al aangegeven dat een andere ontvanger op de plek wél werkt, en de ontvanger op een andere plek weer niet (wisseltruc). In dat geval kan het heel goed zijn dat het aan de tv-ontvanger ligt! Om dit vast te stellen, moet ik nog wel enkele dingen nakijken. Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Daarnaast heb ik het serie-nummer van de tv-ontvanger nodig. Die kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen!

Dan ga ik voor je aan de slag en ga ik kijken of een omruiling nodig is. Zo ja, dan zal ik die ook meteen aanvragen 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Mark ten Hage, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Kan ik je hierbij nog helpen of is het euvel al opgelost?
Probleem is inmiddels al opgelost

Reageer