Beantwoord

Probleem KPN iTV Online app op een Galaxy Tab3

  • 1 april 2014
  • 27 reacties
  • 8844 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Hallo KPN en medeforumleden, ik heb pas een Samsung Galaxy Tab 3 10.1 gekocht ter vervanging van mijn oude HTC Flyer. We gebruiken de tablet veel om TV te kijken, met de oude Flyer ging dat prima. Maar nu hebben we regelmatig dat de iTV Online app spontaan uit gaat. Geen foutmelding, geen foutrapport om te versturen maar direct naar de hometab van de Galaxy Tab 3.

 

Ik heb de app opnieuw geinstalleerd, bij de instellingen van Android de ITV app geforceerd afgesloten (gedwongen stoppen) en 'gegevens wissen'gedaan bij de app. Zelfs het geheugen van de Galaxy Tab 3 kan leeg gemaakt worden maar zelfs dan blijft de iTV online app onvoorspelbaar.

 

In de lijst met de geteste toestellen staat deze tablet niet maar ik weet niet wanneer deze voor het laatst is bijgewerkt. http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/16619

Iemand suggesties om het te laten werken of dezelfde ervaringen met deze combinatie?

icon

Beste antwoord door Cornelis 3 mei 2014, 15:33

Het geplaatste bericht is verplaatst door Admin naar een ander board / of samengevoegd met een ander topic / of het bericht is verwijderd.
Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hallo RonaldM01,

Ik heb geen idee! Het zou volgens mij moeten werken met de nieuwste versie van de app, maar zeker weten doe ik dat niet omdat ik hier geen specifieke kennis van heb. Ik denk dat je deze vraag het beste kan voorleggen in een KPN-winkel bij je in de buurt. Of wellicht dat een mede-forumlid je uit de brand kan helpen, want dat is wel vervelend.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Reputatie 7
Badge +16
Het lijkt op een probleem met je tablet. Hoe zit het met de NPO app die Nederland 1,2 en 3 uitzenden. Heb je daar hetzelfde probleem mee?

Wat ook een tip is: Clean master. Die app kan een hoop overbodige rommel opruimen en daardoor je tablet een stuk soepeler laten lopen.

Reputatie 2
Badge
Sorry voor mijn late reactie, de NPO app en bijvoorbeeld Netflix werken prima. Ik heb de Tab net een paar dagen en een minimale set aan apps geinstalleerd. Ik zie in de discussie" ITV online app werkt niet op tablet (android)" het zelfde probleem voorbij komen.  

Ik heb hetzelfde probleem. De app loopt vast en sluit zichzelf af op de Galaxy Tab3.

Als ik de app net nieuw installeer werkt hij 1 keer goed. Het eerder genoemde Clean Master helpt helaas niet. Graag suggesties, misschien van KPN zelf.

Reputatie 2
Badge
Ook bij mij heeft Clean Master helaas niet geholpen om de app 'aan de praat' te krijgen. Erg jammer dat het met mijn oude Flyer (2011, 7", Android 3.2) van HTC wel werkt maar niet met mijn nieuwe Galaxy Tab3 (10.1", Android 4.2.2).

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Peter-DJ,

Welkom op het forum!

Wil je eens in een privébericht je postcode, huisnummer en naam contractant sturen? Ik wil namelijk uitzoeken of dit een algehele storing is of dat er toch iets met het apparaat zelf niet goed is.

Met vriendelijke groet,

Marco

Reputatie 7
Badge +3
Het geplaatste bericht is verplaatst door Admin naar een ander board / of samengevoegd met een ander topic / of het bericht is verwijderd.

Het huidige topic over KPN ITV Online op dit board is nu gesloten.

Meer informatie over KPN ITV Online kun je vinden op het KPN Apps board via http://forum.kpn.com/t5/KPN-apps/KPN-ITV-Online-app/m-p/260429#M16 . link

Je kunt daar ook verdere vragen stellen over de KPN ITV Online app.

Reputatie 2
Badge
_Marco_ zou jij of een van je collega's intern na kunnen vragen (via apps-feedback@kpn.com?) wat de status is van de fix en wanneer we de update kunnen verwachten?

Bedankt alvast...

(Ik heb vorige week een e-mail gezonden maar nog geen reactie gekregen)

Reputatie 7
Badge +3
Het geplaatste bericht is verplaatst door Admin naar een ander board / of samengevoegd met een ander topic / of het bericht is verwijderd.
mijn zoon heeft een samsung tab 2 bij hem doet de app van kpn itv het wel maar ik heb een tab 3 en bij mij doet de app het sinds April het niet meer.Ik heb gezien dat meerdere mensen met dit probleem zitten is er al een oplossing?

Hier hetzelfde, tab2 werkt wel maar die heeft mijn dochter nu in gebruik. Op tab3 werkt de app niet, na het opstarten sluit de app gelijk weer af. Is er al nieuws van KPN over de fix??

Oh ja, kijken via de webbrowser op mijn tab3 werkt ook niet omdat KPN MS Silverlight gebruikt. Daar worden Android gebruikers ook niet echt blij van

Reputatie 1
Vreemd dat KPN de gebruikers van de Samsung Tab3 niet fatsoenlijk kan berichten wat de status mbt dit probleem is. Er zijn mijn inziens veel Samsung Tab3 gebruikers die dus niet alles wat door KPN wordt beloofd in het abonnement kunnen gebruiken. Het lijkt mij op zijn plaats dat KPN hier toch prioriteit aan geeft!

Ik heb hetzelfde probleem. En baal  dat hier nog geen antwoord op is gekomen.

Ik snap nog niet waarom ik geen tv kan ontvangen op mijn galaxy tab3. Hoop hier toch snel antwoord op te krijgen!!

Reputatie 2
Badge
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem, misschien is het goed dat iedereen even een mailtje stuurt naar: apps-feedback@kpn.com onder vermelding van "iTV Online App". Natuurlijk met daar in aangegeven, type tablet, softwareversie en probleemomschrijving.

 

Ik heb zo'n idee dat we op het forum dit keer niet veel verder komen.

 

Bedankt alvast en mijn vraag blijft staan aan de KPN Webcare Specialisten, als jullie nog iets kunnen betekenen heel graag...

Reputatie 3
Badge +1
Beste RonaldM01 en anderen,

Bedankt voor jullie melding! Ik weet dat dit een bekend issue is en ik heb direct de betreffende partij om een update gevraagd. Zodra ik reactie heb dan laat ik het jullie direct weten!

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Reputatie 3
Badge +1
Beste RonaldM01,

 

Inmiddels heb ik bericht terug van onze onderzoeksafdeling. Dit is een bekend issue en blijkt lastiger op te lossen dan we in eerste instantie dachten. Het heeft onze aandacht en zodra er meer nieuws is dan laat ik het jullie weten!

 

Met vriendelijke groet,

 

Jorrit

Is toch bizar. Ik ben ruim een maand bezig om itvonline weer werkend te krijgen om mijn Galaxy tab3 en nu lees ik dat het probleem al lang en breed bekend is bij kpn. Als ik denk dat het niet gekker kan bij kpn dan verrassen ze me toch weer. Ben benieuwd of we hier ooit iets van gaan horen. Mijn ervaring is, nee.

Met onze tablet GT-P5210 gelijke problemen met ITV online .

Na het opnieuw installeren van de app soms éénmaal effect, waarna probleem zich opnieuw voordoet.

Het merkwaardige is dat de problemen zich pas sinds voordeden na de komst van 3.1.4.

Het geven van zeer wisselende antwoorden van de servicedesk-, van KPN servicedesk-medewerkers is vervelend, je weet niet hoe dit verder loopt, betreurenswaardig.

Reputatie 2
Badge
RoCo schreef:
Met onze tablet GT-P5210 gelijke problemen met ITV online .

Na het opnieuw installeren van de app soms éénmaal effect, waarna probleem zich opnieuw voordoet.

Het merkwaardige is dat de problemen zich pas sinds voordeden na de komst van 3.1.4.

Het geven van zeer wisselende antwoorden van de servicedesk-, van KPN servicedesk-medewerkers is vervelend, je weet niet hoe dit verder loopt, betreurenswaardig.

Herkenbaar RoCo, ook de wisselende antwoorden die je krijgt. Laten we er maar even vanuit gaan dat het hier gegeven antwoord klopt en dat men ook echt bezig is met een oplossing.

Ja erg vervelend dat het zo lang moet duren. Ik hoop dat ze spoedig met een oplossing komen want het WK kijken op mijn tablet zit er zo niet in...

Reputatie 2
Badge
Jorrit_ schreef:
Beste RonaldM01,

 

Inmiddels heb ik bericht terug van onze onderzoeksafdeling. Dit is een bekend issue en blijkt lastiger op te lossen dan we in eerste instantie dachten. Het heeft onze aandacht en zodra er meer nieuws is dan laat ik het jullie weten!

 

Met vriendelijke groet,

 

Jorrit

Hallo Jorrit, we zijn al weer een maand verder en 3 maanden na de uitrol van versie 3.1.4 (11 maart 2014) toen het probleem is ontstaan. Al enig idee of de update er aan staat te komen, vóór zondag 13 juli zou prettig zijn ;)

Zonder gekheid, op Facebook, de Playstore en in dit forum zijn meerdere KPN klanten te vinden met dezelfde klacht. Het zou mooi zijn als we gewoon weer onze Tablet kunnen gebruiken om iTV te kijken. 

Reputatie 3
Badge +1
Beste RonaldM01,

We zijn inderdaad 3 maanden verder. Ik baal er net zo van als jullie. Wekelijks vraag ik om een update bij onze onderzoeksdienst. Ik heb helaas nog geen nieuws, er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra ik meer weet dan laat ik het jullie weten! Helemaal met het WK zou het mooi zijn als je de Tablet kan gebruiken om te kijken. Vandaag heb ik weer een verzoek uitgezet voor een update. Zodra ik een reactie heb dan laat ik het jullie weten.

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Ik heb dus voor het eerst een wedstrijd van het Nederlands elftal (tegen Australië) gemist door KPN compleet. Op de computer en op de latop kan ik geen tv kijken door de slechte wifi, op mijn tablet kan het dus al maanden niet en op de tv was er weer eens een storing (die nog steeds niet is opgelost). Enorm bedankt Kpn!!

Beste,

Dit is de link om de app te downloaden zonder de play store werkte bij mij ook :

http://www.apkcraft.com/download/kpn-itv-online/start
 Alsje

Reageer