Vraag

Probleem met aan- en uitzetten tv en geluidsterkteinstelling

  • 21 November 2020
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Heb een youtube video gekeken en toen weer teruggeswitcht naar de tv. Heb hier waarschijnlijk een verkeerde toets ingedrukt want daarna kon ik niet meer tv kijken. 

Na diverse dingen geprobeerd te hebben met o.a. gebruikmaking van het stappenplan van de witte afstandsbediening (AB) in de handleiding kan ik weer de zenders bekijken en switchen van zender.

Wat ik nu niet meer kan is het aan- en uitzetten van de tv met de toets op de AB.

Ik moet nu de tv inschakelen met de AB van mijn Philips Oled tv, en ook de geluidsterkte hier mee aanpassen.

 

Wat moet ik doen om mijn AB weer volledig aan het werken te krijgen zoals door de monteur van KPN enkele weken geleden ingesteld?

 

Mvgr,

 

Grub


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Grub . Welkom op het forum.

Kun je dit stappenplan eens volgen? https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

Laat je weten of het daarna weer werkt?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch  nog vragen hebben, weet je mij te vinden.