Beantwoord

Probleem met afstandsbediening i.c.m. telefoon

  • 7 January 2019
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Beste mensen. Zenders blijven doorlopen of zodra ik b.v. op 7 druk verschijnen heel veel 7'ens. Het klinkt vreemd, kan het ook niet verklaren maar het komt bij mij door de telefoon van mijn dochter. Een Huawei. Zodra de telefoon in de kamer is heb ik het probleem. Is de telefoon niet in de kamer dan is er geen probleem. Meerdere keren getest en het is echt de mobiel die het veroorzaakt. Kan het zo reproduceren. Misschien iemand die dit kan verklaren...?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 9 January 2019, 09:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @wklijnstra, welkom hier. Dit is letterlijk de eerste keer dat ik dit verhaal hoor, dus complimenten voor de uniekheid van deze situatie. 😉 De afstandsbediening werkt via infrarood. Ondersteunt die Huawei dat ook toevallig? Verklaren kan ik het niet gelijk in ieder geval.

Je gaf in je andere topic (die heb ik verwijderd want een beetje dubbel) dat je een Motorola tv-ontvanger hebt. Die is inmiddels wat verouderd dus wil ik je aanraden om sowieso die te vervangen via deze tool: Omruiltool tv-ontvanger. Heb je nog een tweede tv-ontvanger? Ik ben benieuwd of dit ook gebeurd als je een andere afstandsbediening gebruikt namelijk. Ik kan je, indien nodig, ook een nieuwe afstandsbediening sturen natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +25
Is het inmiddels opgelost @wklijnstra? Als ik nog kan helpen dan weet je me te vinden.
A.s. donderdag is de omruilactie. Neem aan dat het probleem dan verholpen is. Bedankt en tot ziens.
Reputatie 7
Badge +25
Mooi dat dat is geregeld. En indien er toch nog problemen zijn, laat het vooral weten.