Beantwoord

Probleem met Ipv app

  • 8 May 2019
  • 9 reacties
  • 199 keer bekeken

Ik kan een heel veel tv kanalen Sinds een paar weken niet meer bekijken op mijn tablet.
Als ik een kanaal wil starten komt er in beeld de mededeling Sorry er ging iets fout.
Hof los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Tycha 8 May 2019, 17:52

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +11
De storing wordt veroorzaakt door de nieuwste versie van Chrome. Voor een aantal gebruikers is de update van versie 74 al beschikbaar; als je deze versie hebt (of nieuwer) werkt het helaas niet meer. We werken nog aan een permanente oplossing. In de tussentijd kan je wel deze tijdelijke oplossing proberen:

- Ga naar Instellingen > Apps > Chrome.
- Kies 'Verwijder updates' of 'Disable'.
- Je krijgt een pop-up te zien waar gevraagd wordt of je terug wilt naar de fabrieksversie, dit moet je accepteren.
- De updates worden verwijderd en je bent terug op versie 71.
- Vergeet niet om automatische updates voor Chrome uit te schakelen in de Play Store.

Ook hier te lezen https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-itv-app-problemen-472341
Als ik naar de chrome ap ga kan ik deze alleen verwijderen en niks niet downgraden .
Wanneer komt er nu eens een oplossing.
Reputatie 7
Als ik naar de chrome ap ga kan ik deze alleen verwijderen en niks niet downgraden .
Wanneer komt er nu eens een oplossing.

Als je Chrome verwijdert dan wordt hij gedowngrade aangezien Chrome een standaard onderdeel is van Android.
Ook het downgraden van Chrome is natuurlijk geen oplossing en zelfs niet wenselijk immers door het downgraden van Chrome vernietig je ook de security fixes die doorgevoerd waren.
Reputatie 7
Badge +11
@Los hetvoo
Bij mij zie ik de optie door op de 3 puntjes te klikken,zie foto

Reputatie 7
Badge +11
Rechts boven in beeld verschijnt, updates verwijderen

Hartelijk dank zie nu idd dat ik update kan verwijderen.
I vraag me wel af of kpn Nog bezig is om een oplossing te zoeken. Buiten deze oplossing is het erg stil.
Reputatie 7
I vraag me wel af of kpn Nog bezig is om een oplossing te zoeken.
Dat kan je in het centrale topic hierover volgen.

Buiten deze oplossing is het erg stil.
Dit is natuurlijk ook geen oplossing, dit is een tijdelijke work-around en nog een vervelende ook.
Een aantal security fixes worden bij het terugdraaien van de versie van Chrome teniet gedaan en ik vrees dat er straks, nadat de echte oplossing beschikbaar komt, een aantal abonnees zijn die vergeten om de automatische update van Chrome weer aan te zetten.
Toch wel belangrijk om dat niet te vergeten.
Heb jij zelf deze work around gedaan en heeft het geholpen?. En heb jij hinder ondervonden van uitschakelen van de chrome update?
Reputatie 7
Heb jij zelf deze work around gedaan en heeft het geholpen?. En heb jij hinder ondervonden van uitschakelen van de chrome update?
Ik was er snel genoeg bij waardoor ik de automatische update van Chrome uit heb kunnen zetten voordat versie 74 van Chrome naar mijn Huawei MediaPad M3 gepusht werd.
Ik heb dan ook Chrome niet terug hoeven zetten, maar eigenlijk is het resultaat niet anders.

Reageer