Beantwoord

Probleem met kpn itv app op iOS

  • 8 March 2019
  • 12 reacties
  • 136 keer bekeken

De app werkt niet bij de zenders van rtl en fox sports doen het niet
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 15 March 2019, 13:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Larssie, welkom op het forum! Vervelend dat deze zenders het niet doen in de app. Ik ga je eerst nog een paar aanvullende vragen stellen. Zou je die willen beantwoorden?

  • Op welk apparaat heb je dit (merk en type)?
  • Krijg je ook een foutmelding te zien? Zo ja, welke?
  • Zijn het echt alleen deze zenders die het niet doen, of ook meer?
  • Gebeurt dit alleen als je live tv wilt kijken, of ook met opnames of terugkijken?
Op iphone 8
nee geen foutmelding
nou deze zenders wil ik graag zien maar die doen het niet.
Alleen met live tv
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Lars. Zou je nog even willen testen of andere, commerciële, zenders het wel doen?
Die doen het ook niet veronica en sbs6 enzo
Reputatie 7
Badge +30
Check, dank je voor het testen. Wil je kijken of je meest up to date versie van de iTV app hebt. Het zou versie 6.3.1 moeten zijn. Heb je die niet, kijk dan even in de App Store voor de update. Is je telefoon ook voorzien van de meest recente versie van iOS?
Ik heb van allebei de meest up to date versie daarom vind ik het ook zo raar
Reputatie 7
Badge +30
Alright, ik heb even overlegd, en we vermoeden een probleem met je authorisatie. WIl je daarom het volgende doen:

  • handmatig uitloggen in de app (dit is en hele belangrijke stap hierin)
  • de app verwijderen
  • je telefoon herstarten
  • de app opnieuw installeren
  • opnieuw inloggen en proberen of de zenders het doen
Ik heb de stappen gevolgd en nog steeds doen alleen npo 1 2 en 3 het. rtl 4 en 7 enzo alleemaal niet.

als ik er op druk opent die de zender en dan begint de te laden en dan na een tijdje kom ik weer terug op de zenderlijst. Ik zie ook geen beeld ofzo alleen heel even het play teken.
Reputatie 7
Badge +30
Zou je dit nog één keer weer willen doen, Lars? In de middag van de twaalfde is er aan onze kant aanpassing gedaan bij een groep mensen waar dit probleem bij voorkwam. Maar als dat is geweest nadat jij het uitloggen-verwijderen-herinstalleren hebt gedaan, dan pakt hij dat misschien niet. Als het dan nog niet werkt, vul je gegevens in op je forumprofiel, dan zet ik dit verder door.
Hij doet het nog steeds niet helaas.
Reputatie 7
Badge +30
Ai, dat is jammer. Ok. Dan ga ik daar verder mee aan de slag. Gezien de tijd nu, kom ik er morgen bij je op terug!
Reputatie 7
Badge +30
Controlevraag, gebruik je van iOS de 12.2 beta versie, of de reguliere 12.1.4 versie?

Als je de beta gebruikt, dan werkt daar de iTV app nog niet op. Na de komende update van onze app zal dit wel weer werken, Dit verwachten we binnen een paar weken.