Beantwoord

Probleem opnames en op pauze zetten

  • 21 October 2019
  • 4 reacties
  • 231 keer bekeken

Vrijdag ruim 30 minuten met klantenservice aan de telefoon gezeten. Probleem is nog niet opgelost. Alles doorgelopen alleen een harde reset niet, omdat ik al mijn opnames dan kwijt ben. 

Opnames staan er de volgende dag er pas op, als ik op pauze druk werkt het niet en ik kan ook niet vanaf het begin kijken.

Probleem heb ik al 4 dagen!

 

 

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 21 October 2019, 03:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Vrijdag ruim 30 minuten met klantenservice aan de telefoon gezeten. Probleem is nog niet opgelost. Alles doorgelopen alleen een harde reset niet, omdat ik al mijn opnames dan kwijt ben

Beste @Spikje deze opnames raak je niet kwijt met een harde reset, ze worden op in de cloud opgeslagen bij KPN. Als je een reset doet dan haalt ie de software opnieuw op, en ook al je opnames. Ik doe ook wel eens een harde reset, en altijd mijn opnames terug gehad. Welke TV ontvanger(s) heb je? Hieronder kun je zien hoe je de TV ontvanger een harde reset kan geven:

Ik hoop dat je er zo uit komt. Maar vertel eerst even welke TV ontvangers je hebt voordat je een reset geeft. 

Reputatie 7

Hoi @Spikje, het terugkijken van opnames gaat niet van harte begrijp ik! Je hebt met de telefonische collega's al veel geprobeerd, maar nog zonder resultaat. De reset van de tv-ontvanger kan je doen zonder gevolgen voor de bestaande opnamen zoals Dennis al noemt. Heb je het op die manier kunnen doen en kijken of het daarna beter is geworden? Ik hoor het graag van je.

Hoi, gelukkig opgelost! 

Na de reset (en inderdaad zonder verlies van al eerder opgenomen programma's ) is het gelukt .

Blijft wel raar dat beide tv ontvangers tegelijkertijd gereset moesten worden,  zeker omdat het verschillende types zijn. 

Bedankt groetjes Judith 

Reputatie 7

Fijn dat het daarmee verholpen is Judith, dan kan je weer lekker kijken naar alle opgenomen programma's :slight_smile:

Door de ontvangers te resetten hebben ze ook automatisch de nieuwste update gezocht en geïnstalleerd (als ze die nog niet hadden) en zich opnieuw gesynchroniseerd met de servers. Het lijkt erop dat de ontvangers dat even nodig hadden.

Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.