Beantwoord

Problemen itv op iphone xr, foutcode 55

  • 11 July 2019
  • 9 reacties
  • 254 keer bekeken

krijg elke keer de melding internal -55 , als ik dan de app opnieuw installeer is het weg , echter als ik daarna afsluit en weer opnieuw de app wil gebruiken krijg ik weer de melding internaal-55
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 11 July 2019, 16:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Zoeter74

Dat is erg vervelend, zou je eens een screenshot hier willen plaatsen als je die melding ziet? 🤔
Goedemiddag hierbij

Reputatie 7
Badge +22
@Zoeter74 dat is inderdaad een vervelend probleem, in het Nederlands zegt ie steeds dat er iets fout is gegaan, probeer het alsjeblieft nogmaals. Maar ik kan me niet echt thuis brengen, internal -55 geeft aan dat er iets intern wat mis gaat. Ik zie ook dat je mobiel op Wifi zit, maar ben je thuis op je Wifi netwerk, of ben je ergens anders?
@Dennis Schreve ik ben op dit moment thuis , maar als ik me telefoon op 4G zet dan heb ik hetzelfde probleem , en op een andere wifi verbinding ook , heb dit probleem sinds de laatste update , we raar dat ik elke keer maar 1 maal kan inloggen en daarna niet meer
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve ik ben op dit moment thuis , maar als ik me telefoon op 4G zet dan heb ik hetzelfde probleem , en op een andere wifi verbinding ook , heb dit probleem sinds de laatste update , we raar dat ik elke keer maar 1 maal kan inloggen en daarna niet meer
@Zoeter74 ik heb even verder gekeken, log je in met je KPN-ID? De INTERNAL-55 foutcode is inmiddels uitgezocht. Als je inlogt met abonneenummer en pincode krijg je deze foutmelding niet als het goed is. Het heeft te maken met een miscommunicatie tussen de backend en de app, en daar wordt op dit moment aan gewerkt. ;)

Laat je het even weten of het gelukt is om met je abonnementsnummer en pincode in te loggen?
@Dennis Schreve bedankt , probleem lijkt nu opgelost te zijn 😀
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve bedankt , probleem lijkt nu opgelost te zijn 😀
Graag gedaan! Fijn dat het weer werkt, veel plezier met kijken.
Mocht er nog wat zijn, dan weet je ons te vinden. 😉
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Zoer, welkom hier.

Dennis zegt dit helemaal goed. De code komt voor als een apparaat eerst met de KPN ID heeft ingelogd en daarna weer wordt verwijderd in apparaatbeheer. Al dan niet terecht. Inloggen met de itv gegevens is inderdaad de oplossing. Dankjewel @Dennis Schreve.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Zoer, welkom hier.

Dennis zegt dit helemaal goed. De code komt voor als een apparaat eerst met de KPN ID heeft ingelogd en daarna weer wordt verwijderd in apparaatbeheer. Al dan niet terecht. Inloggen met de itv gegevens is inderdaad de oplossing. Dankjewel @Dennis Schreve.

Graag gedaan hoor @Alex_P. 😉