Vraag

Problemen met afstandsbediening of tv-ontvanger

  • 2 January 2019
  • 2 reacties
  • 272 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem, mijn afstandbediening blijft ook hangen. Ik heb het met twee verschillende afstandbediningen geprobeerd, en ik heb ook mn ontvanger gereset. probleem is begonnen toen we de nieuwe experia-box kregen. Enig idee (want ik wordt helemaal gek)

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Teun, welkom op het forum. Dat is een erg irritante storing. Welke TV-ontvanger gebruik je precies? Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan zoek ik dit verder uit.
Reputatie 7
Badge +28
@Teun van der Kamp : Ik zie dat je andere bericht in dit topic staat: Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot | KPN Community
De knoppen van onze afsrandsbediening blijven hangen: als ik bv cijfer 1 indruk, registreert de tv “1111”. Ook als ik de knop p+ gebruik, gaat de tv 10 zenders omhoog. Ik heb als een andere afstandsbediening gebruikt, en de tv-receiver gereset, maar beide werken niet. De problemen zijn begonnen met de nieuwe experiabox, misschien heeft het daar iets mee te maken?


Als je naar het lampje op de afstandsbediening kijkt, knippert die dan kort of blijft dat ook hangen? Het is belangrijk dat de afstandsbediening direct zicht heeft op de TV-ontvanger. Je kunt eens proberen of het helpt de TV-ontvanger verder van de TV weg te zetten.