Beantwoord

Problemen met Arris VIP 2952

  • 13 October 2019
  • 5 reacties
  • 1358 keer bekeken

Ik heb laatste veel problemen met de ontvanger Arris VIP 2952 op onze slaapkamer.
Soms in een programma slaat deze vast en zie ik een melding dat ik de ontvanger moet resetten en het modem.
Ik dacht eerst dat het aan het internet lag dat via het stopcontact gaat, maar met een vaste lijn in het modem is het er nog.
Ik begin me er behoorlijk aan te irriteren, omdat dat een KPN medewerker zei dat het niet aan de ontvanger lag.
We hebben laatst ge-updated en nog steeds het probleem is aanwezig.
Beneden in de woonkamer werkt alles perfect.
Ook sommige opgenomen programma's komen niet overeen met in de woonkamer en slaapkamer.

Ik weet niet waar het aan ligt, iemand een idee?

Met vriendelijke groeten,

Robert
icon

Beste antwoord door RobertVL1971 24 October 2019, 19:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Sluit eens een laptop of PC aan op de netwerkkabel waar de TV ontvanger op aangesloten is en doe een speedtest. Wat is de snelheid die je meet?
Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RobertVL1971. Wat vervelend dat je problemen hebt met de TV-ontvanger van boven. Zou je de TV-ontvangers (tijdelijk) met elkaar willen omwisselen? Op deze manier komen we er achter of het probleem in de tv-ontvanger zit of in de verbinding tussen de ExperiaBox en TV-ontvanger. 

Sluit eens een laptop of PC aan op de netwerkkabel waar de TV ontvanger op aangesloten is en doe een speedtest. Wat is de snelheid die je meet?

Heb je de snelheid al gemeten? Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst hiervan.

 Zou je alvast het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@RobertVL1971. Wat vervelend dat je problemen hebt met de TV-ontvanger van boven. Zou je de TV-ontvangers (tijdelijk) met elkaar willen omwisselen? Op deze manier komen we er achter of het probleem in de tv-ontvanger zit of in de verbinding tussen de ExperiaBox en TV-ontvanger. 

Sluit eens een laptop of PC aan op de netwerkkabel waar de TV ontvanger op aangesloten is en doe een speedtest. Wat is de snelheid die je meet?

Heb je de snelheid al gemeten? Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst hiervan.

 Zou je alvast het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus in ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg hebt geregeld. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Sorry voor de late reactie,

 

Ik heb het probleem waarschijnlijk ontdekt.

Een van de connectoren maakte geen goed contact.

Ik hoop dat het nu opgelost is.

M.v.g.

Robert

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat je het probleem hebt verholpen Robert. Als je toch nog problemen hebt met de tv-ontvanger, dan horen we dat graag van je!

Reageer