Problemen met geluid van iTV-ontvanger via versterker

  • 6 September 2019
  • 8 reacties
  • 461 keer bekeken

kan iemand mij vertellen ik heb interactieve tv met 2 kastjes waarbij ze allebei aangesloten op de tv’s en waarvan een is gekoppeld op mijn stereo versterker nooit geen problemen goed geluid. Nu gaat 1 kastje kapot en ik sluit deze weer aan op mijn stereo versterker geen geluid. Waar kan dit aan liggen. Ik heb inmiddels het oude kastje weer omgeruild en ik heb weer radiogeluid over mijn stereoversterker. Heeft iemand nog suggestie over dat nieuwe kastje waarom geen geluid uitkomt van mijn versterker. Ben bang als dit kastje kapot gaat dat ik geen geluid meer uit mijn versterker komt.
Bvd

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Anna maria! Ik durf zo niet te gokken waarom het niet werkt met de nieuwe ontvanger. Kun je toelichten hoe de TV-ontvanger is verbonden met de versterker? Wat voor kabel gebruik je daarvoor? Heb je de geluidsinstellingen gecontroleerd in de instellingen van de TV-ontvanger? Daarvoor kun je naar menu > Instellingen > Audio Instellingen. Welke ontvanger was de oude precies, een Motorola 1853?
Beste joran ik heb de kpn nog eens gebelt en heeft toen alles uitgelegd en toen zij hij dat hij ook dat probleem heeft gehad. Nu wordt mijn kastje omgeruild met het zelfde nr en dan is het probleem opgelost. Want ik heb 2 ontvangers en als ik het oude kastje aansluit heb ik gewoon muziek over mijn stereo maar met het nieuwe kastje lukt het niet. Heel hartelijk dank voor je reactie.
Mvg
Annamaria
Reputatie 7
Badge +28
Ik moet toegeven dat ik hier wat vraagtekens bij heb. We kunnen geen oudere TV-ontvangers opsturen, die worden niet meer gemaakt. Kun je misschien je adresgegevens nog in je profiel zetten? Dan kijk ik even na wat deze collega heeft gedaan.
Geachte Joran ik heb geen Motorola ik heb 2 kastjes met nr VIP2952 die het doet op mijn versterker. En het nieuwe kastje met nr HBMB2260 werkt wel op mijn tv maar niet op mijn versterker ik heb het geluid ook aangepast maar dat werkt niet. Dus het nieuwe kastje wordt omgeruild voor VIP 2952 en alles werkt naar behoren. En dat laatste heeft jou collega aangepast. En de naam op het oude kastje heet Arris en van het nieuwe kastje staat geen naam alleen HBM2260 V2 en die werkt niet.
Mocht er vragen zijn kan jij mij terug bellen.
mvg
mw A.M. Van Rijsbergen
Reputatie 7
Badge +28
Ah, ik raakte even in de war door het 'oude' kastje. De VIP2952 en HMB2260 worden beide nog uitgeleverd. Ik heb een mailtje gestuurd naar ons logistieke team of dit goed is geregeld want ik zie alleen dat een afstandsbediening is verstuurd. Komt ongetwijfeld in orde, ik kom er op terug.
Hmm, optisch aangesloten? Defecte optische audio-uitgang denk ik zo inderdaad. Ingenomen kastjes die defect zijn komen per ongeluk nog wel eens weer bij de voorraad terecht....
Reputatie 7
Badge +28
@Anna maria: Ik ben blij dat ik navraag heb gedaan want er is wel iets misgegaan. Er is een TV-ontvanger opgestuurd maar dit is weer een Arcadyan geworden. Je kunt testen of deze wel goed werkt maar de bedoeling was om een Arris na te sturen. Dat wordt alsnog in orde gemaakt.
Reputatie 7
Badge +28
@Anna maria: We zijn een tijdje verder, werkt alles weer goed met de andere TV-ontvanger?

Reageer