Beantwoord

Problemen met haperingen en stilstaand beeld

  • 23 March 2019
  • 10 reacties
  • 336 keer bekeken

Hoogerheide. Sinds deze week weer zeer veel problemen met haperingen, stistaand beeld,etc. Was al zo toen ik nog bij KPN zat. Sinds 2 jaar bij NLE (met KPN apparatuur) geen enkel probleem meer gehad met kijken via de glasvezelkanalen. Maar ook nu dus weer. Heb talloze keren monteurs over de vloer gehad in de KPN tijd, dus daar begin ik niet meer aan. Het ligt ook zeker niet aan de apparatuur of aansluitingen.....het heeft de afgelopen jaren prima gewerkt. Er worden zoveel aansluitingen gemaakt dat het steeds slechter wordt...DAT is het probleem, en alleen dat. Los dat nou toch gewoon eens op zodat klanten fatsoenlijk naar TV kunnen kijken. Ik overweeg ernstig weer terug te gaan naar schotelontvangst want dit is helemaal niks.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marina_ 25 March 2019, 08:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Heb je nu een abonnement bij NLE of bij KPN?
Gebruik je een "draadloze" verbindingsset voor de televisie?
Zit er een switch tussen de televisie en de Experia Box?
Zo ja, welk merk en type?
Abo NLE maar dat is allemaal met KPN apparatuur en maakt gebruik van het KPN netwerk.
Heeft niks met bekabeling, switches etc van doen want het heeft al jarenlang probleemloos gewerkt en nu opeens niet meer.
Ga hier dus verder ook niet op in want daar is door monteurs van KPN in het verleden talloze keren naar gekeken en daar is echt niks mee aan de hand.

Het is m.i. puur een kwestie van capaciteit van het netwerk.
Reputatie 7
Mag ik je dan nog een keer vragen of je gebruik maakt van een "draadloze" verbindingsset en of er een switch (merk/type) tussen de TV ontvanger en de Experia Box zit?
Er zit geen switch tussen de tv en de experiabox en is bekabeld, dus niks draadloos en heeft dus de laatste jaren altijd probleemloos gewerkt
Reputatie 7
Welk type TV ontvanger heb je?
Heb je alleen in de avond last van deze problematiek of ook overdag?
HMB2260 V2
Ik kijk alleen 's-avonds. Vooral gisteravond was het hopeloos.
Was eigenlijk niet naar te kijken zo erg.
Reputatie 7
Kan je dan ook eens kijken of je overdag ook last hebt van dat fenomeen.
Zelf woon ik in een groot dorp (50k inwoners) waarbij alle woningen voorzien zijn van glasvezel. Gelukkig ervaren wij die problemen niet.
Ik ben nu al een tijd aan het kijken en is nu OK. Maar 's-avonds is het elke avond zwaar pet.
Reputatie 7
Dan ligt de bal mijns inziens bij KPN en duidt dit inderdaad op een capaciteitsprobleem in het iTV platform.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Hoogerman, Wat lastig dat je problemen ervaart met ons netwerk. Het kan zijn dat het te maken heeft met een capaciteitsprobleem in het iTV platform, maar dat kunnen we nog niet met alle zekerheid zeggen. Wat er echt aan de hand is kan ik niet voor je uitzoeken, omdat je klant bij NLE bent. Jouw gegevens zijn niet inzichtelijk voor mij, omdat je aangesloten bent bij een andere provider. Als je wilt dat ze dit probleem nog eens onder de loep nemen, kun je via deze pagina contact met ze opnemen. Hopelijk vinden ze dit keer wel de oorzaak.