Vraag

Problemen met het opnemen pakket

  • 3 January 2019
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb de laatste tijd heel veel problemen met het opnemen pakket.
Vorige maand had ik 24 nog te kijken opnames staan en dit werden er ineens 72 en alles stond ineens op dezelfde datum opgenomen?? Hoop opnames waren ook zomaar verdwenen.
Vandaag staan de geplande opnames weer tussen de reeds opgenomen programma's.
Sommige opnames zijn niet te verwijderen.
Sorry maar als dit zo blijft ben ik echt van plan dit op te zeggen want ik vind 61,50 per maand toch een hoop geld voor een paar zenders en een beetje internet en een hoop ellende.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Ronald, welkom op het forum! Er is vorige maand een storing geweest met het opnameplatform waardoor de datum niet goed werd weergegeven en in sommige gevallen dubbele opnames werden weergegeven. Dit is al een paar weken geleden hersteld, maar het kan nodig zijn de ontvanger even stroomloos te maken. Het probleem met de niet te verwijderen opnames hoort daardoor ook opgelost te worden. Kun je dat eens proberen?
Reputatie 7
Badge +28
@Ronaldbergschenhoek: Heb je dit nog kunnen testen? Ik ben benieuwd of de problemen hiermee zijn verholpen. Laat maar weten 🙂
Diverse malen geprobeerd, Gedeeltelijk geholpen want sommige opnames die nog opgenomen gaan worden staan al tussen "mijn opnames " maar nu kan ik bij willekeurige programma's weer geen heel seizoen opnemen. Het R teken komt er niet en er wordt dan niets opgenomen. Alleen 1 aflevering gaat dan wel . Bij de meeste programma's gaat het "hele siezoen "opnemen wel goed . Geloof niet dat dit allemaal de bedoeling is van het opnemen pakket
Reputatie 7
Badge +28
Kun je een of meer voorbeelden geven van programma's waarbij de serieopname niet lukt? Dan test ik of we hetzelfde merken op onze testopstelling.

Reageer