Beantwoord

Problemen met mororola decoder en samsung smart tv

  • 5 April 2020
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik heb net een Samsung QE55Q70RAL televisie gekocht. Bij het installeren is de televisie met HDMI kabel gekoppeld aan mijn KPN Motorola VIP1903 productiedatum 2011-05 decoder. Het installeren lukt de eerste keer wel en krijg ik beeld, maar als ik een dag later de televisie en decoder aanzet, heb ik geen beeld. Dan moet ik de decoder weer opnieuw herstarten om weer beeld te krijgen. Is dit op te lossen met een nieuwe decoder, ik vermoed dat het hier wel aan ligt.

alvast bedankt voor reactie

icon

Beste antwoord door Hoopvol 5 April 2020, 08:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

 @Dannyvdv1974 

De Moterola tv ontvanger is sterk verouderd.

Hier kun je via de omruiltool een nieuwe voor krijgen

Bedankt voor de snelle reactie en link.

heb alles in gang gezet en dinsdag zijn ze binnen …. top

Wauw, nog een negentien nul drie… Dié is antiek zeg. Verbazend dat die nog überhaupt in gebruik is (was) bij iemand :grin: . Die zijn tot voorjaar 2012 uitgegeven.

Je had destijds de 1903 en de 1963. Die laatste had een HDD voor opnemen.

Je zult i.i.g. een veel beter beeld ervaren met die nieuwe. Er zit een veel betere beeldchip in dan in de 1903/63.

Wel een tip. Na installatie met je ITV-abonneenummer en pincode (houdt die alvast bij de hand!) als eerste de beelduitvoer op 1080i zetten onder instellingen → beeld & kwaliteit inst.
Standaard staan ze nog steeds op 720p en dat is een HD norm die een minder beeld oplevert.

Reageer