Vraag

Problemen met Netflix

  • 11 November 2019
  • 2 reacties
  • 292 keer bekeken

Hoi, Netflix geeft foutcode tvq-pm-100 (5.2.100) bij verschillende films en afleveringen, waardoor deze niet afspelen. Na veelvuldig contact met Netflix geven zij aan: 

Netflix Inge:

Ik heb het even voor je nagevraagd, ons technisch team is op de hoogte dat deze foutcode zich voordoet op de KPN boxes. Momenteel zijn ze druk bezig dit probleem te onderzoeken zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden. Helaas als de stappen die we samen hebben doorgenomen, niet het probleem verhelpen. Adviseer ik om in de tussentijd gebruik te maken van een ander apparaat om Netflix te ontvangen.

Allemaal heel leuk, maar voor al jullie updates had ik nergens last van. Nu werkt Netflix dus maar half. Hebben jullie nog ideeën waardoor ik wel gewoon Netflix weer op tv kan kijken?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi, Netflix geeft foutcode tvq-pm-100 (5.2.100) bij verschillende films en afleveringen, waardoor deze niet afspelen. Na veelvuldig contact met Netflix geven zij aan: 

Netflix Inge:

Ik heb het even voor je nagevraagd, ons technisch team is op de hoogte dat deze foutcode zich voordoet op de KPN boxes. Momenteel zijn ze druk bezig dit probleem te onderzoeken zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden. Helaas als de stappen die we samen hebben doorgenomen, niet het probleem verhelpen. Adviseer ik om in de tussentijd gebruik te maken van een ander apparaat om Netflix te ontvangen.

Allemaal heel leuk, maar voor al jullie updates had ik nergens last van. Nu werkt Netflix dus maar half. Hebben jullie nog ideeën waardoor ik wel gewoon Netflix weer op tv kan kijken?

 

Niemand met een idee hoe dit op te lossen?

Reputatie 7
Badge +30

Hey Denny, goede vraag! In de basis wijst deze foutmelding op problemen met de verbinding. Maar om daar verder iets over te kunnen zeggen en naar te kijken heb ik meer info nodig. 

  • Op welke ontvanger(s) ervaar je dit? 
  • Hoe zijn deze aangesloten op de Experia Box?, rechtstreeks met een kabel of zit er een switch of draadloze verbindingsset tussen?
  • Zijn er verder nog versterkers of andere apparaten aangesloten?