Ken je dat, overstappen van ziggo omdat het steeds problemen geeft naar kpn? Mijn moeder van 88 heeft dat gedaan. Wat een lachertje. Vanaf begin dit jaar toen ze overstapte tot nu toe alleen maar ellende met blauwe schermen. Resetten, aan en uit zetten, op afstand resetten, nieuwe software laden. Niks werkt. Dan maar monteurs sturen. Die komen niet verder dan het aansluitpunt uit elkaar halen en connectoren opnieuw aan knijpen en meten. Nu moet het werken zeggen ze. Volgende dag mijn moeder weer aan de lijn , weer blauwe schermen. Kom je terug van vakantie krijg je te horen dat het soms 2 keer per dag gebeurt. Een vrouw van 88 moet je daar niet mee lastig vallen. Ze snapt al niks van techniek en hiervan wordt ze panisch. Dan bel je weer met kpn, er wordt een monteur ingepland. Mooi, kom je vanuit Ede naar Rotterdam rijden en wat denk je? Juist geen monteur ingepland. Als je dan boos opbelt wordt er verteld dat het wel in het dossier staat bij het laatste gesprek, maar dat geen monteur is ingepland. Moeilijk he om capabel personeel te krijgen. Dan maar weer een monteur inplannen. Helaas kan ik pas over 2 weken weer rijden van Ede naar Rotterdam. Geweldig bedrijf dat kpn, verlang zo terug naar mijn oude antenne op het dak.
Oh ja, maar wel elke maand een fiks bedrag betalen voor deze slechte service.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid