Beantwoord

Problemen met tv na verhuizining

  • 11 January 2019
  • 1 reactie
  • 115 keer bekeken

Afgelopen dinsdag is er een KPN monteur geweest om alle spullen te installeren. Dat ging ook niet van harte aangezien het ruim 3 uur geduurd heeft... Nu merken wij dat Terugkijken en gewone tv hapert.

Dit zijn wij niet gewend van KPN. In ons vorige huis hadden we een glasvezel verbinding en hadden wij nooit problemen. Nu zitten we op koper verbinding maar het is tot nu toe drama.

Ik heb van alles al geprobeerd. ITV kastjes gewisseld, modem gereset, internet kabel verwisseld, niets helpt.

hopelijk kan KPN ons helpen want na alle nare ervaringen tijdens de verhuizing en nu het nog niet werkt, sta ik echt op het punt om een andere provider te nemen...

ik hoop op een oplossing.

gr. Rick Middelkoop
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 January 2019, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Rick, welkom op het forum. Ik hoop uiteraard ook op een oplossing. Mag ik weten hoe de ontvanger(s) zijn aangesloten? Direct met een kabel op de Experiabox of met de witte draadloze adapters in het stopcontact? Mag ik aannemen dat je de Experiabox en de ontvanger ook al hebt gereset?

Edit: Ik zie dat er ook een monteur is ingepland voor de 15de. Laat je even weten of dat de oplossing was?