Beantwoord

Problemen Smart TV app

  • 30 June 2020
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Is hier inmiddels een oplossing voor? Ik heb precies hetzelfde probleem.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 11 July 2020, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Robin875, welkom hier. 

Je geeft aan hetzelfde probleem te ervaren. Nu stonden er in het andere topic twee problemen. Nu ben ik benieuwd wat je precies ervaart? 

En wat heb je al geprobeerd? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En welk type tv gebruik je? 

Zou je voor de zekerheid ook vast jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Dan kan ik nog meekijken indien nodig.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. 

 Tijdens het TV kijken via mijn KPN TV app op de Samsung Frame stopt het beeld en geluid om de paar minuten voor ongeveer 10 seconden. Het lijkt erop alsof deze niet “laden”. De app heb ik al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Met andere (streaming) apps op mijn Samsung Frame heb ik hier nooit last van.

Wat moet ik doen om dit te verhelpen?

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wel knap irritant. Ik wil hiervoor graag melding voor je maken. Ik heb hiervoor alleen nog een paar gegevens nodig. Je hebt dus een Samsung Frame? Is dat nog een speciaal type? En uit welk jaar komt deze? Het loopt gewoon vast bij live tv kijken toch? Je krijgt niet meer iets van een foutmelding te zien?

Reputatie 7
Badge +20

Mocht ik nog wat kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.