Beantwoord

Programma BinnensteBuiten kan niet opgenomen worden

• 5 september 2017
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Reputatie 1
Het programma binnenstebuiten kan ik niet opnemen andere programma,s gaan prima maar dit niet.

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Erik_ 11 september 2017, 10:21

Is het gelukt om de opname terug te vinden, of alsnog in te plannen, @e.syswerda606?

Als het niet gelukt is, je kunt het programma op een aantal manieren alsnog terugkijken.

De eerste manier is Terugkijken via de gids. Programma's van de meeste zenders kun je tot 7 dagen terugkijken via de programmagids. Ga hiervoor naar NPO 2 in de gids en scroll met de pijltoets naar links (naast de OK-knop) terug tot je bij je programma komt. Als je meerdere dagen terug wilt kun je ook de terugspoelknop gebruiken die bovenaan links naast de Play-knop staat. Ben je bij het programma beland, druk dan op de Play-knop. Je krijgt dan een pop-up met de vraag of je wilt terugkijken. Bevestig dat en het programma begint.

De tweede manier is via Programma gemist. Dit gaat via het menu. Je kunt sowieso tot twee dagen programma's terugkijken. Heb je het Pluspakket, dan kun je tot tien dagen terugkijken.

Tenslotte kun je ook via de website van de NPO dit terugkijken. Dat kan via deze link: Binnenstebuiten op de site van de NPO.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Hoi Koen,
Ik kan het programma binnenstebuiten niet opnemen andere programma,s gaan prima alleen dit niet en ik krijg ook geen foutmelding.

Eling

Admin: post in ander topic afgesplitst naar je eigen topic
Reputatie 7
Badge +27
Hallo E. Syswerda, welkom op het forum! Wat onhandig dat het niet lukt om dat in te plannen. Dit is een programma op NPO 2 begrijp ik. Normaliter kunnen we daar eigenlijk alles wel opnemen. Je krijgt geen foutmelding zeg je. Kun je eens in Menu - Mijn opnames - Geplande opnames kijken of ze daar niet toch bijstaan. Of dat er, als je naar de volgende pagina scrollt, nog een oude (serie)opname staat. In dat laatste geval, verwijder de opname en probeer het opnieuw in te plannen.

Daarnaast kun je ook nog via itvonline.nl of de iTV Online app kijken of de (geplande) opname daar wel instaat. Als dat zo is, herstart dan je tv ontvanger. Dat zou voldoende moeten zijn om de opname daar ook weer terug te krijgen.
Reputatie 7
Badge +27
Is het gelukt om de opname terug te vinden, of alsnog in te plannen, @e.syswerda606?

Als het niet gelukt is, je kunt het programma op een aantal manieren alsnog terugkijken.

De eerste manier is Terugkijken via de gids. Programma's van de meeste zenders kun je tot 7 dagen terugkijken via de programmagids. Ga hiervoor naar NPO 2 in de gids en scroll met de pijltoets naar links (naast de OK-knop) terug tot je bij je programma komt. Als je meerdere dagen terug wilt kun je ook de terugspoelknop gebruiken die bovenaan links naast de Play-knop staat. Ben je bij het programma beland, druk dan op de Play-knop. Je krijgt dan een pop-up met de vraag of je wilt terugkijken. Bevestig dat en het programma begint.

De tweede manier is via Programma gemist. Dit gaat via het menu. Je kunt sowieso tot twee dagen programma's terugkijken. Heb je het Pluspakket, dan kun je tot tien dagen terugkijken.

Tenslotte kun je ook via de website van de NPO dit terugkijken. Dat kan via deze link: Binnenstebuiten op de site van de NPO.

Reageer