Beantwoord

Programma gemist

  • 19 March 2019
  • 5 reacties
  • 406 keer bekeken

Het programma Das Boot is de eerste twee keer via Programma gemist te volgen, de 3e keer ineens niet meer. Daar wordt ik niet blij van. Hoe zit dit? Op deze manier kun je er geen staat op maken.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 23 March 2019, 13:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Heijntje, welkom op het forum. Dit zie ik ook. Ik heb de vraag uitgezet bij de desbetreffende afdeling en wacht een reactie af. Ik kom hier snel op terug.
Badge
Hallo...
Idd ..we wilden vanavond ook terug kijken maar dit was niet mogelijk ???
Vreemd.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb een terugkoppeling gekregen. Deze serie is door NPO gekocht van Sky Deutschland onder bepaalde licenties, de licentie om dit terug te kunnen kijken zit daar helaas niet bij. De eerste 2 afleveringen waren onterecht beschikbaar voor terugkijken, inmiddels zijn we teruggefloten. Vandaar ook dat dit nu niet meer beschikbaar is, helaas.
Kon het laatste deel 8 het laatste stuk niet bekijken het was niet opgenomen ?
wel triest het slot van de serie.
Ai, jammer dat je dat nu pas ontdekt. Je kunt nml tot één week na uitzending dit soort afleveringen gratis via NPOstart kijken. Daarna alleen via de betaalmuur op NPOstart Plus.

Desalniettemin hier toch even:
https://www.npostart.nl/zoeken?term=das+boot