Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Programma gemist-functie bij BBC First vrijwel verdwenen

Reputatie 1
Beste allemaal,

de laatste weken kan ik nog maar een beperkt aantal programma's van BBC First via Programma gemist terug kijken. Ik heb twee ontvangers en beide geven het zelfde "probleem".
Ik heb de indruk dat dit voor meer zenders kan gelden.

Zijn de rechten t.a.v. BBC First beperkt of is er een oplossing bekend?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Bart_ 12 januari 2018, 10:06

Goedemorgen G. Veen. Ik begreep zojuist dat het probleem is opgelost. Je zou weer normaal programma’s terug moeten kunnen kijken. Zou je het eens willen testen? Herstart desnoods de ontvanger even, voor de zekerheid. Ik ben heel benieuwd.

Bekijk origineel

12 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Op het Telfort forum kwam dezelfde vraag voorbij een mede forum lid heeft via een omweg een bericht gekregen dat die functie bij Telfort tijdelijk danwel blijvend is stopgezet. Nu hoeft dit voor KPN niet op te gaan maar we delen hetzelfde televisie platform.

https://forum.telfort.nl/tv-338/programma-gemist-functie-gestopt-73415?postid=602861
Reputatie 3
Badge
Ik heb via twitter ook deze vraag gesteld en het is inderdaad waarschijnlijk zo dat de rechten voor het terug kijken van BBC First zijn verlopen.
Dit geldt ook , in dit geval al sinds 1 juli 2017 , voor AMC. Misschien zijn het er nog meer maar KNP is niet zo sterk in het communiceren als het abonnement verslechterd.
In december kreeg ik wel een bericht dat er een paar gratis films waren maar even vertellen dat de rechten voor het terug kijken van BBC first per 01-01-2017 zou aflopen kon er niet meer bij blijkbaar.

De lijst die op de site van KPN staat waarop de zenders vermeld worden waarbij je 7 dagen terug kunt kijken klopt dus al sinds juli vorig jaar niet meer. Lijkt me niet zo'n ingewikkeld ding om dit een beetje actueel te houden .
Reputatie 1
Bedankt voor jullie reacties! Het zou fijn zijn als ook een moderator op de vraag zou reageren 😉.
Reputatie 7
Badge +14
Hallo G. Veen. Welkom op het Forum. Ik heb op dit moment geen concreet antwoord voor je, maar ik ga op onderzoek uit. Ik kom er op terug zodra ik een antwoord voor je heb!
Reputatie 7
Badge +14
Goedemorgen G. Veen. Ik begreep zojuist dat het probleem is opgelost. Je zou weer normaal programma’s terug moeten kunnen kijken. Zou je het eens willen testen? Herstart desnoods de ontvanger even, voor de zekerheid. Ik ben heel benieuwd.
Reputatie 1
Beste Bart,

Ik heb gezien dat de functie in de programma gids bij vrijwel alle programma's op deze zender teruggekeerd is. Bedankt voor de actie en de berichtgeving!
G. Veen schreef:

Beste allemaal,

de laatste weken kan ik nog maar een beperkt aantal programma's van BBC First via Programma gemist terug kijken. Ik heb twee ontvangers en beide geven het zelfde "probleem".
Ik heb de indruk dat dit voor meer zenders kan gelden.

Zijn de rechten t.a.v. BBC First beperkt of is er een oplossing bekend?

Bedankt!

Hoi Bart en G. Veen,
Helaas staat Line of Duty nog steeds niet bij programma gemist. Ik volgde deze serie via programma gemist. Maar helaas na resetten enz. is de serie nog steeds niet te zien. Vind dit heel erg jammer daar deze serie nog niet afgelopen was. Mogelijk zijn deze rechten dan toch afgelopen ☹

Maya
Reputatie 3
Badge
Maya Takijaki schreef:

Hoi Bart en G. Veen,
Helaas staat Line of Duty nog steeds niet bij programma gemist. Ik volgde deze serie via programma gemist. Maar helaas na resetten enz. is de serie nog steeds niet te zien. Vind dit heel erg jammer daar deze serie nog niet afgelopen was. Mogelijk zijn deze rechten dan toch afgelopen ☹

Maya

Bij Netflix zijn seizoen 3 en 4 te zien. Ik weet niet of je een abonnement hebt maar zo niet dan kun je de 1e maand gratis kijken en eventueel weer opzeggen voor je betalen moet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Maya Takijaki, welkom hier! Als het programma er niet meer bij staat, zijn de rechten hiervan inderdaad verlopen. Ik hoop dat je wat hebt aan de goede tip van @SikkeHelder78 🙂
Hoi Bart, bedankt voor de tip en zal de overige afleveringen opzoeken via Netflix. Heb geen Netflix.....maar de tip over een maand gratis is de moeite waard ; ) om uit te proberen.

@ Natasja, wat ik jammer vind is dat men niet heeft gewacht totdat de laatste aflevering van deze serie (seizoen 4) is geweest. Nu moeten mensen de overige afleveringen kijken via Netflix of via een andere weg.
Reputatie 7
Badge +10
Dat kan ik goed begrijpen! Het was inderdaad handiger geweest om te wachten tot die laatste aflevering ook was uitgezonden.

Reageer