Beantwoord

Programma kan niet worden afgespeeld STB-zap-03

  • 20 June 2021
  • 6 reacties
  • 150 keer bekeken

Beste forum,

Krijg vanavond voor het eerste de voor anderen al bekende foutmelding STB-zap-03. Heeft iig niets te maken met laat toevoegen aan gids. Ik heb niets extra's geïnstalleerd, ik zie geen storing.

Is er inmiddels al een structurele oplossing voor dit probleem?

Groet Alma

icon

Beste antwoord door Lisa 23 June 2021, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @almak! Heb je nog steeds last van die foutmelding? Zijn er toevallig werkzaamheden geweest bij jou in de buurt, of heb je hier geen bericht over ontvangen? 

Welke tv-ontvanger heb je? 

Hallo Lisa,

Geen werkzaamheden, voor zover ik weet. Ik heb een Arris (2019-04). Kan ook niet terugkijken.

Groet, Alma

Reputatie 7
Badge +17

Welke Arris? 2952 of 5202 bijvoorbeeld? Heb je de ontvanger al eens van een Frisse start of reset voorzien? Dit kan nog wel eens helpen! 
Als je de ontvanger reset, zet software verwijderen dan ook op ‘JA’. 

Hallo Lisa,

2952, nieuwe software geïnstalleerd en hij doet t weer! 

Als dát nou eens op de KPN-site bij dit onderwerp ston Daar staat dat ‘ie het meestal weer gaat doen… :-(

Hartelijk dank!

Groet, Alma

Reputatie 7
Badge +17

Yes!! Goed om te horen:sunglasses: . Staat dit er niet bij op de site? Pff, zal er eens naar kijken. Bedankt voor het doorgeven :nerd:

Geen dank!