Vraag

Programma's toevoegen aan Videoland

  • 14 December 2019
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Reputatie 1

Schande dat de Programmas 1 tegen 100 en La Cariulla er nog niet bijgevoegd is dat vind ik niet leuk van KPN dat ze de klanten niet normaal behandeld.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Toegevoegd aan wat?

Toegevoegd aan wat?

Videoland via de KPN decoder

Reputatie 1

Hallo ik heb net gehoord dat er Technische problemen zijn met Videoland waardoor sommige programmas er niet toegevoegd is dat heb natuurlijk iedereen die Videoland heb via KPN.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi! Er zijn inderdaad wat problemen met het toevoegen van sommige programma's bij Videoland. Excuses voor het ongemak! Er wordt aan gewerkt.

Reputatie 7
Badge +22

Hoi! Er zijn inderdaad wat problemen met het toevoegen van sommige programma's bij Videoland. Excuses voor het ongemak! Er wordt aan gewerkt.

Gelukkig heb ik NLZiet, deze hebben ook de RTL zenders, en 1 tegen 100 staat er gewoon bij. Dit kost me dan ook € 7,99 per maand. Ik denk dat ik Videoland eruit ga gooien. Want Videoland kost € 8,99 p.m.

Toch weer een euro winst per maand! :grin:

Reputatie 7
Badge +25

Zoals het er nu voorstaat is alle content vanuit RTL/Videoland nu correct geleverd en moeten de afleveringen er staan. Let op: enige kanttekening is dat bij bijvoorbeeld GTST de naamgeving nog niet in lijn is met de eerdere aanleveringen. Het kan daardoor zijn dat de volgorde niet helemaal klopt. Het kan dus voorkomen dat er even door de lijst gescrold moet worden om de juiste aflevering te vinden.