Beantwoord

Programma terugkijken werkt al een paar dagen niet

  • 22 April 2020
  • 6 reacties
  • 204 keer bekeken

Nederland in beweging is al een paar dagen niet mogelijk om terug te kijken. Ook andere programma's niet

icon

Beste antwoord door Chrizziey 23 April 2020, 09:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @bertvs,
Krijg je bij deze terugkijk optie foutcode 3025? Zou je mij even op weg willen helpen welke Nederland in Beweging (Datum en tijd) en welke '’andere programma's'’ dit zijn liefst ook met datum en tijd? 

Het is zelfs erger, ik kan helemaal niets meer met het menu. Als ik klik op opgenomen programma's”

volgt “niet mogelijk. deze pagina is tijdelijk niet bereikbaar

"Dit krijg ik ook bij alle items zelfs als ik klik op instellingen

Reputatie 7
Badge +16

@bertvs zou je de ontvanger even een harde reset willen geven? Dit doe je door via Menu→ Instellingen → 2x de gele knop op de afstandsbediening in te drukken en beide opties daarna op '’JA'’ te zetten. → Kies daarna voor instellingen opslaan. → De ontvangen gaat binnen 30 seconden resetten en dit duurt ongeveer 15-30 minuten. 

Badge +19

Welk type ontvanger heb je?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @bertvs, welkom op het forum!
Als je deze menus niet in kan is de oplossing van @ChrisWissink vaak de beste oplossing. Heb je dit inmiddels al kunnen proberen?
Mocht het via die specifieke stappen niet lukken staat hier ook hoe je het kan doen zonder menus kunt doen!

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het inmiddels opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!