Beantwoord

Programmabeschrijving niet beschibaar kanaal 92

  • 10 February 2019
  • 3 reacties
  • 329 keer bekeken

Zeker twee keer per maand krijgen we deze melding alleen voor dit kanaal 92 France2
Soms ook met foutcode 3025
Dan alles weer opnieuw opgestart, maar vandaag blijft de tekst "programmabeschrijving niet beschikbaar" nu kunnen we geen programma's opnemen of terug kijken op dit kanaal.
Kent iemand dit probleem en hoe te verhelpen?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 11 February 2019, 11:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi! Er was een storing m.b.t. de programmagids van France2. Dat is sinds vanmorgen als het goed is opgelost, dus ik ben benieuwd of jij nu ook weer de gidsinformatie kan zien.

Foutcode 3025 is wat anders, en de oplossing daarvoor kan inderdaad opnieuw opstarten zijn, maar het beste is om een reset van de tv-ontvanger uit te voeren. Nadat de tv-ontvanger weer is opgestart duurt het dan nog wel even voordat alle gidsinformatie is ingeladen.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders hoor ik het graag!
Goh, kennelijk toch iemand die naar France 2 kijkt. Voor mij niet meer te volgen zonder ondertiteling. Ik heb 'm uitgezet (uit favorietenlijst gehaald) na een week of 3. TV5 nam ik nog wel eens een film of detective van op. Meer sinds het HD was.