Beantwoord

PTT aansluiting gebruiken voor tv

  • 16 September 2019
  • 5 reacties
  • 1559 keer bekeken

H

allo! Ik ga binnenkort verhuizen, en ik het nieuwe huis zit de volgende aansluiting op de plek waar de huidige bewoners hun tv hebben staan (zij hebben ziggo). Nu vroeg ik mij af, is het mogelijk dat de monteur dit open maakt en daar de tv op aansluit? Zie foto. Alvast bedankt.

Groetjes Vera
icon

Beste antwoord door Nick83 16 September 2019, 18:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Dat is zws mogelijk, kijk eerst hier even wat je te verwachten snelheid zal zijn :
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Ziggo gebruikt Coax, KPN UTP. UTP is een vrij dun kabeltje, normaliter kan een KPN monteur dit wel naast de bestaande telefoondraad trekken. Of je oude telefoondraad vervangen door UTP.

In mijn ervaring was KPN altijd het goedkoopst hierin. Gewoon even bellen met de helpdesk.
Reputatie 7
Badge +24
Wat je hier op de foto ziet, is volgens mij gewoon het isra punt. Daar sluit je dus rechtstreeks de Experiabox op aan. Vervolgens sluit je de decoder aan de de Experiabox. En de tv op de decoder dmv een HDMI kabel. En viola, je kunt tv kijken. Als je elders in huis nog tv wilt kijken. Dan zul je hier vandaan, vanuit de Experiabox, een kabel moeten uitleggen.
Super, bedankt allemaal voor het meedenken 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Vera, welkom op het forum.

Wat je hier op de foto ziet, is volgens mij gewoon het isra punt. Daar sluit je dus rechtstreeks de Experiabox op aan. Vervolgens sluit je de decoder aan de de Experiabox. En de tv op de decoder dmv een HDMI kabel. En viola, je kunt tv kijken. Als je elders in huis nog tv wilt kijken. Dan zul je hier vandaan, vanuit de Experiabox, een kabel moeten uitleggen.

👌Dat is inderdaad of het ISRA punt of een verlenging ervan als deze bijvoorbeeld in de meterkast is geplaatst. Laat het ons weten mocht het niet lukken.