Beantwoord

Q-music hapert nogal

• 13 april 2016
  • 18 reacties
  • 1472 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +31
Heb nu een paar minuten Q-music (811) aan en hij valt nogal vaak enkele seconden weg. Heel irritant.

icon

Beste antwoord door Erik_ 26 april 2016, 13:37

Ze hebben er een paar dagen voor nodig gehad, maar het probleem is gevonden en gisteren verholpen. Peter, herken je dat ook?

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ik kan deze storing bevestigen, heb hier ook vaak last van als ik Q-music luister.

Bij andere zenders heb je dit niet.

Groetjes,

Nick

Reputatie 7
Badge +18
 & ,

Hebben jullie hier nog steeds last van? Want deze topic is (een beetje) stil gevallen! :)

Reputatie 2
Badge +1
Hoi Dennis,

Ik ervaar deze storing al een hele poos. (langer als een jaar).

Alles al geprobeerd van nieuwe V10, ontvanger, bekabeling (utp en audio)

met tv kijken nergens last van, andere zenders ook geen centje pijn.

Alleen bij Q-music hapert het regelmatig regelmatig.

zelfs de klantenservice heeft een half uur via de telefoon meegeluisterd 😃 en heeft dit kunnen horen tot op heden geen oplossing.

Vind ik het niet einde van de wereld maar toch is het vervelend, ik luister gemiddeld 3 u per dag naar Q-music.

Groetjes,

Nick

Reputatie 7
Badge +18

nick93 schreef op 14 apr '16 om 22:58u

Hoi Dennis,

Ik ervaar deze storing al een hele poos. (langer als een jaar).

Alles al geprobeerd van nieuwe V10, ontvanger, bekabeling (utp en audio)

met tv kijken nergens last van, andere zenders ook geen centje pijn.

Alleen bij Q-music hapert het regelmatig regelmatig.

zelfs de klantenservice heeft een half uur via de telefoon meegeluisterd Smiley LOL en heeft dit kunnen horen tot op heden geen oplossing.

Vind ik het niet einde van de wereld maar toch is het vervelend, ik luister gemiddeld 3 u per dag naar Q-music.

Groetjes,

Nick

Oké Nick, dank je voor de info. Vreemd dat de klantenservice hier geen melding van heeft gemaakt. En dat het nog niet opgelost is. Ik hoop dat de Webcare hier nog gaat reageren. Dat zal wel morgen worden. En dan hoop ik maar dat ze het doorgaan zetten naar de technische dienst. En niet alleen u heeft hier last van. Maar ook  heeft hier last van. Ik moet u eerlijk zeggen dat ik nooit radio luister. Ik ben nou eenmaal verwend TV kijker! :)

Reputatie 7
Badge +31
Hoi , gij zijt ook nog laat ;)

Maar vandaag had ik rond 15:00 uur weer diverse onderbrekingen. Best irritant. En soms gaat het "uren" goed. Heel onbetrouwbaar.

Reputatie 7
Badge +18

PeterG schreef op 14 apr '16 om 23:40u

Hoi @DennisDatema68, gij zijt ook nog laat Smiley Knipoog

Maar vandaag had ik rond 15:00 uur weer diverse onderbrekingen. Best irritant. En soms gaat het "uren" goed. Heel onbetrouwbaar.

Oké, dat is zwaar kl... maar ik ben inderdaad nog laat op het Forum, zolang het me lukt vanuit me rolstoel. Probeer ik ieder vrij uurtje aan het Forum me tijd te doden. Als rolstoeler is het best lastig om de tijd te doden. En als me lichaam niet wilt, werk ik zelfs nog vanuit me bed. 😃 Slapen? Wat is dat? 😃 LOL 😛 Heb je inmiddels begrepen van Hugo over Discovery HD en TLC HD???? <-- Kijk even als je wilt. ;)

Reputatie 5
Badge +7
Gistermiddag had ik hier ook last van rond 16:00.

Reputatie 7
Badge +28
Goed dat er al meerdere meldingen in dit topic zijn! Ik kan hiervoor een melding aanmaken maar dan moet ik het kunnen reproduceren. Dus ik ga vanavond en morgen eens even lekker naar Q Music luisteren. Ik kom hier morgen op terug :)

Reputatie 7
Badge +18

Erik_ schreef op 15 apr '16 om 17:19u

Goed dat er al meerdere meldingen in dit topic zijn! Ik kan hiervoor een melding aanmaken maar dan moet ik het kunnen reproduceren. Dus ik ga vanavond en morgen eens even lekker naar Q Music luisteren. Ik kom hier morgen op terug Smiley Vrolijk

Hoi , je zei op 15-04-2016 de volgende dag hierop terug te komen. 😉 Vergeten Q-Music te kijken? Want het is nu: 19-04-2016!!! :D:p;)

Reputatie 7
Badge +28
Oeps, da's niet zo handig van me! Ik heb geluisterd maar de haperingen zelf niet ervaren. Ik gooi hiervoor een melding richting de tv & radio mensen of ze hier eens naar willen kijken.

Reputatie 7
Badge +31
En ik luister vandaag weer naar Q-music. Ik heb niet elke dag dezelfde zender aan. In het weekend nml meestal Sray Classic jazz.

Reputatie 7
Badge +31
Ik constateer nog steeds glitches (korte onderbreking met piepje) in het geluid.

Reputatie 7
Badge +31
Het blijft maar hik-ups vertonen. Net om 10:42:39 uur alweer.

Reputatie 7
Badge +28
Ze hebben er een paar dagen voor nodig gehad, maar het probleem is gevonden en gisteren verholpen. Peter, herken je dat ook?

Reputatie 7
Badge +31
Ja 🙂 ik heb 'm nu alweer een paar uur aan (lekker bij het forum) en geen haperingen o.i.d. meer gehoord.

...en je hebt er weer een oplossing bij :D

Reputatie 1
Heb nu een paar minuten Q-music (811) aan en hij valt nogal vaak enkele seconden weg. Heel irritant.

Reputatie 1
Ook ik heb dit regelmatig. Enkele seconden.
Reputatie 7
Badge +10
Ook ik heb dit regelmatig. Enkele seconden.
Bekend probleem. Heb hier een recenter topic over lopen :
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/qmusic-slaat-ieder-half-uur-over-duidelijke-onderbreking-in-stream-440143
Zou je daar willen reageren? Dat topic wordt ook door de technische dienst bekeken namelijk, omdat het in onderzoek is.
Ook is belangrijk hoe je de TV ontvanger heb aangesloten, op de TV of Home Cinema?

Reageer