Beantwoord

raadplegen gids lukt niet meer na updaten software

  • 14 June 2021
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Zaterdag hebben we voor de interactieve tv een software update verwerkt.

Sindsdien kunnen we de gids niet meer raadplegen omdat deze slechts heel even in beeld is....daarna zwart beeld....daarna sneeuw.......daarne weer heel even de gids in beeld enz.....linksboven verschijnt de term "spelmodus".......hoe lossen we dit op? Herstarten ontvanger lost niets op.

icon

Beste antwoord door PeterG 14 June 2021, 18:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Oh jee, dat is niet best.

Je hebt waarschijnlijk nog een Motorola vip1853 neem ik aan.
Deze ontvanger is best antiek. Je kunt 'm omruilen via www.kpn.com/omruilen.

Bij herstarten ontvanger zeker 1 minuut stroomloos. Of wat langer.

De tv blijft / staat nog wel op de juiste hdmi ingang?

Alternatieve kijkmogelijkheden voor het moment (tenzij de zenders het wel doen):
Laptop via tv.kpn.com (met hdmi op tv aan te sluiten en chromecast ondersteunt via Google Chrome).
KPN ITV app in smartphone of tablet (Chromecast ondersteunt)

Enne, WELKOM op het forum :grinning::bouquet:

N.B. nieuwe ontvanger te activeren met je ITV abonnementsnummer + pincode. Die dus ff noteren opdat je vlot kunt activeren. 
De huidige afstandsbediening houd je!

Bedankt voor de tip.......contact opgenomenmet KPN.....we krijgen een nieuwe ontvanger.....de oude (hebben we al heeeeeel lang) kan de update waarschijnlijk niet goed verwerken.