Radio

• 23 november 2013
  • 4 reacties
  • 6735 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +13
Ik probeerde hem op radio te zetten, maar dat lukte niet.

Omdat de tv uit staat, kan je de zenderlijst niet makkelijk wisselen.

Hij staat standaard op Favorieten (een lijst die ik gemaakt heb).

Daar staan geen radio zenders in, anders kom je die steets met zappen tegen en dat is niet fijn / handig.

Hoe kan ik hem, met tv uit, op radio zetten en radio zenders via de versterker (surround LG HX522 via optical) luisteren? Terwijl hij wel op favorieten blijft staan?

Of is er nog een andere truuk?

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Staat er op de afstandsbediening geen knopje "radio"? Je hebt geloof ik de nieuwste TV-decoder (HMB2260) dus daar is dit misschien anders dan bij mijn Motorola 1963. Als ik dat "radio" knopje indruk springt hij naar de zenders 801 en hoger. Ga ik dan terug naar "TV" dan gaat hij weer naar de laatstbekeken TV-zender en blijft ook de "favorieten" lijst gewoon behouden.

De TV hoeft bij dit alles niet aan te staan....

Reputatie 7
Badge +13
Ik heb inderdaad de nieuwste decoder, de Arcadyan HMB2260.

Ja het knopje Radio staat erop.

Heb ik ook op mijn Logitech gezet.

Als hij op alle zenders staat, werkt hij ook.

Alleen wil ik de TV niet aanzetten bij Radio.

Standaard staat hij op favorieten met ongeveer 60 tv zenders.

Ik heb ook het Plus en HD pakket.

.

Heb je een oplossing hoe ik Radio kan luisteren zonder de tv aan te moeten zetten om de voorkeurlijst te wijzgigen? Die laat ik het liefst op Favorieten staan (de naam die ik gegeven heb) en het liefst (i.v.m. zappen) alleen tv zenders daarin.

.

Nu krijg ik geen radio zenders, waarschijnlijk omdat hij op een voorkeur staat zonder radio zenders erin.

Reputatie 3
Badge +2
Beste Joop.

Het wijzigen van je favorieten, zonder je tv aan te zetten gaat niet lukken. De decoders herkennen nu nog geen verschil tussen radio of tv favorieten. Dus als je decoder ingesteld staat op een favorietenlijst ZONDER radiozenders, dan kan je niet zappen naar radiozenders (en andersom).

Gr Kees

Reputatie 7
Badge +13
Hartelijk dank, dan ga er een paar radio zenders inzetten. Veel heb ik er niet nodig. Misscien een stuk of 4 en dat is met zappen niet erg.

Reageer