Beantwoord

Radio en tv geluid hapert sinds draadloze verbindingsset

• 16 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

Sinds kort heb ik mijn tv draadloos aan gesloten aan de andere kant van de kamer nu als ik via de tv naar de radio luister
Hapert de radio regelmatig
icon

Beste antwoord door Alex_P 20 oktober 2018, 15:53

Ik mis nog het antwoord op de vraag of dit zonder de adapters wel goed heeft gewerkt. Als dat wel het geval is dan zul je dit met de adapters niet kunnen gebruiken. De kwaliteit hiervan is namelijk afhankelijk van de kwaliteit van je elektriciteitsnetwerk, indien mogelijk zou je een ander stopcontact kunnen proberen. Anders ben ik bang dat een kabel de enige optie is.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Paco en pino, welkom op het forum. Hoe heb je dit precies aangesloten draadloos, met draadloze adapters van KPN? Heeft het hiervoor wel goed gedaan en speelt dit probleem alleen bij radio en bij meerdere radiozenders?
Ik he de adapters van KPN direct in het stopcontact gedaan alle andere stekkers van andere apparaten op andere stekker dozen aangesloten het geluid hapert ook bij de tv en er heeft een paar keer een berichtje gestaan dat we even een ándere zender en dan weer terug moesten het licht in de adapter blijft wit en knippert niet
Reputatie 7
Badge +19
Ik mis nog het antwoord op de vraag of dit zonder de adapters wel goed heeft gewerkt. Als dat wel het geval is dan zul je dit met de adapters niet kunnen gebruiken. De kwaliteit hiervan is namelijk afhankelijk van de kwaliteit van je elektriciteitsnetwerk, indien mogelijk zou je een ander stopcontact kunnen proberen. Anders ben ik bang dat een kabel de enige optie is.
Voorheen werkte alles prima was Niet draadloos ik heb die adapters pas gekocht voor €80, kan ik die dan terug brengen
Reputatie 7
Badge +19
Uiteraard, dit kan tot 14 dagen na aankoop. Neem ze mee naar de KPN winkel samen met je aankoopbewijs.
Gekocht 28 september
Reputatie 7
Badge +27
Ai, dan is de annuleringstermijn helaas al voorbij. Je zou dan nog eens kunnen experimenteren met een ander stopcontact. Of, indien mogelijk, minder apparaten aangesloten op de draadloze adapter.

Reageer