Radio tuner aansluiting via glasvezel

• 29 juni 2014
  • 5 reacties
  • 2765 keer bekeken

Ik kan op de 2e tuner alleen maar kijken naar zelfde zender als de 1e. En v.v. Ik heb nu twee nieuwe tuners maar nog immer lukt het niet. Enig idee?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ik ben bang dat ik een woord heb gemist in de titel, sorry!

Bij glasvezel is dat inderdaad niet van toepassing, de bandbreedte voor de streams komt bovenop de abonnementssnelheid.

Reputatie 7
Badge +8
heb je ze toevallig in dezelfde kamer staan?  ;)

de afstandsbedieningen zijn universeel namelijk dus als je 1 box gebruikt voor TV en de ander voor je radio dan moet je 1 uitzetten of dusdanig neer zetten zodat het de AB signalen niet oppikt en die hebben een behoorlijke bereik.

Reputatie 7
Badge +8
bij een bandbreedte probleem werkt de tweede ontvanger simpelweg niet.

Reputatie 7
En bandbreedteprobleem bij glasvezel? Zijn de nieuwe abo's al ingegaan dan (Instap ook bij glasvezel nog maar 10/2 Mb/s). En dan nog, dat heeft alleen maar betrekking op het internetsignaal, de rest van de bandbreedte is voor TV en telefoon wel gewoon beschikbaar, toch?

Reputatie 7
Badge +28
Dag Ron,

Dit kan veroorzaakt worden door een probleem met de bandbreedte. Wanneer er niet genoeg snelheid beschikbaar is voor het weergeven van 2 zenders (of 'streams') kan dit zich voordoen. Voor de zekerheid; dit heeft voorheen wel goed gewerkt? Kun je in een privébericht je postcode, huisnummer en naam contractant sturen? Dan kijk ik de lijn na.

Met vriendelijke groet,

Joran

Reageer