Beantwoord

Radio via audio uit van HBM2260

  • 6 March 2019
  • 3 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik heb in de huiskamer TV, radio en een DVD/CD speler. Op 1ste verdieping (slaapkamer) heb ik een radio. Op de 2de (zolder)verdieping heb ik nog een TV. In de huiskamer is e.e.a. verbonden met een HBM2260. Op de zolder heb ik een tweede HMB2260 om de TV mee aan te sturen. Omdat de ontvangst van de radio op de slaapkamer via een dipoolantenne nogal tegenvalt heb ik deze radio aangesloten op de HBM2260 op de zolder. Dit werkt goed behalve dat de HBM2260 zich zelf regelmatig uitschakelt waardoor de radio op de slaapkamer het niet meer doet en zeker niet geschikt is om als wekkerradio te dienen.

Hoe kan ik regelen dat de HBM2260 permanent ingeschakeld blijft?
icon

Beste antwoord door PeterG 6 March 2019, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Voor radio kan je instellen dat ie altijd aanblijft. Voor TV blijft ie maximaal 8 uur na laatste bediening aan.

Ga naar instellingen > energie instellingen (3 tikjes omhoog bladeren is snelste) > Bij "automatisch overschakelen naar standby bij radio luisteren" stel je de mogelijkheid "UIT" in. Daarna via 'bewaren' en OK-knop vastleggen.
Nu is "automatisch naar standby met radio" UIT gezet.
PeterG:
Bedankt voor deze tip. Ik had wel naar instellingen gekeken maar gezocht naar iets met radio.
Nogmaals bedankt!
PJvZ
Reputatie 7
Badge +24
Hi PJvZ, welkom op het forum. Fijn dat Peter je al heeft geholpen. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.